شورای هماهنگی تبلیغا ت اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی مسیر راهپیمایی 22 بهمن را در ارومیه اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، در متن اعلامیه آمده است :

با بزرگداشت 27 امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، بدینوسیله از تمامی آحاد و اقشار مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه و آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) استان دعوت می شود تا در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با حضور آگاهانه ، دشمن شکن و عزت آفرین خود بار دیگر انسجام اسلامی و همبستگی و همدلی و همزبانی ملت و دولت و عشق به ارزشهای الهی انقلاب اسلامی را حول محور ولایت فقیه بعنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار به نمایش بگذارند.

زمان و مکان راهپیمایی در شهرستان ها از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هر شهرستان به اطلاع مردم شریف و ولایتمدار خواهد رسید.

در ارومیه بعنوان مرکز استان روز پنجشنبه تجمع در میدان ولایت فقیه ساعت 10 صبح

شروع راهپیمایی از خیابان امام خمینی (ره) بطرف میدان انقلاب محل برگزاری مراسم 10:30

سخنران مراسم : آقای مظفر  معاون نظارت مجلس شورای اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

همچنین محدودیت های ترافیکی بشرح زیر اعلام شده است :

میدان چی چست به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع مدنی ـ مطهری به طرف میدان ولایت فقیه، تقاطع باکری - منتظری به طرف میدان ولایت فقیه، کنارگذر عطایی به طرف خیابان امام (ره) و میدان امام حسین (ع) به طرف خیابان امام (ره)
کوچه آگاهی به طرف خیابان امام (ره)، کنارگذر ارتش به طرف پنجراه و میدان انقلاب، خیابان کاشانی از سه راهی هلال احمر به طرف میدان انقلاب، تقاطع استادان به طرف میدان انقلاب و همه مسیرهای فرعی منتهی به خیابان امام (ره)
 این محدودیت ها از ساعت هشت صبح روز جمعه تا پایان آیین راهپیمایی ادامه می یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =