امیر پورکیان در آستانه اکران این فیلم در کاخ جشنواره گفت: وقتی 60،70 نفر کف زمین می نشینند،50 ،60 نفر هم بیرون سالن منتظر هستند که بعد از چند ساعت انتظار برمی‌گردند آیا حق سانس ویژه گرفتن نداریم؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او در این‌باره می‌گوید: «ای کاش که همان موقع که اتفاقی می‌افتد ما جسارت پاسخ دادن داشته باشیم نه سه روز بعد از آن ماجرا. ضمن این‌که ما سند تصویری از ازدحام جمعیتی که در سالن بودند داریم. حدود هفتاد نفر روی زمین نشسته بودند و من مجبور شدم از تک تک آنها عذرخواهی کنم.»

او می‌افزاید: «می‌خواهم بدانم شرایط دادن سانس فوق العاده چیست ؟ وقتی 60،70 نفر کف زمین می نشینند،50 ،60 نفر هم بیرون سالن منتظر هستند که بعد از چند ساعت انتظار برمی‌گردند آیا حق سانس ویژه گرفتن نداریم؟ من فکر میک‌نم وقتی سالن باز میشود از آدم‌ها می‌شود پرسید بلیط نشستن روی کف زمین فقط موجود است، آیا می‌خواهید؟ این که شخص قبول میکند یا نه را خودش می‌داند. نهایتا این اتفاق باید برای 7،8 نفری که خودشان راضی بوده اند بیافتد. بقیه باید بروند برای سانس فوق العاده نه اینکه مردم را روی هم تلنبار کنند. »

وی ادامه می‌دهد: «جالب این است که به من می گویند برای سانس فوق العاده باید یک نماینده به ما معرفی می‌کردید خب مگر به ما گفته بودید و ما معرفی نکرده بودیم، اصلا کسی با ما مشورت نکرده است که الان قوانین را به رخ ما میک‌شند. خود خانم اندیشه فولادوند در روزنامه بانی فیلم هم مصاحبه کردند، من هم از طرف خودم صحبت میک‌نم که فکر نکنند ما جوابی نداشتیم. با این حال ما تابع قانونیم.»

تهیه‌کننده فیلم «گاهی» می‌افزاید: «قانون به ما سانس فوق العاده نداده، دلیل هم دارد، دلیلش را هم همه ما میدانیم . همه آگاهند که چه فیلم‌هایی چه لابی‌هایی می‌کنند و سانس فوق العاده می‌‌گیرند و بعد سالن هم خالی می‌ماند. ما بارها دیده‌ایم که در سانس فوق العاده خیلی از فیلم‌ها ده نفر هم حضور ندارد ولی این کار را می‌کنند تا سروصدای مطبوعاتی به پا کنند. واقعا سانس فوق العاده حق فیلم ما بوده گواه آن هم افرادی هستند که سر تا سر سالن کف زمین نشسته‌اند .»

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =