شاگردان مظلومی نتوانستند در نیم فصل بدنسازی خوبی داشته باشند.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال تهران، صدرنشین هفته های متوالی لیگ برتر و تیمی که داعیه اصلی قهرمانی به حساب می آید، در بازی سر و کسل کننده، با خوش شانسی مقابل استقلال اهواز به تساوی می رسد. داور، در کمال ناباوری اهوازی ها، توپ گل شده را نمی بیند، تا آبی های تهران از شکست بگریزند. اما چه اتفاقی افتاده که استقلال تهران این شکلی بازی می کند؟ مشکل این تیم کجاست؟ آیا نباید در تعطیلات، به دنبال جواب این سوال بود؟
استقلال در نیم فصل اوضاع نابسامانی داشت. مشکلات مالی باعث شد تا تیم تمرکز لازم را نداشته باشد و بازیکنان مدام دنبال حل مشکلات مالی شان باشند. در این بین، کادر فنی هم اسیر این مشکلات شد. در حالی که اکثر تیم های لیگ برتر توانستند اردوهای خوبی سپری کنند و وضعیت بدنی بازیکنان را سر و سامان دهند، استقلال تهران به دنبال حل مشکلاتش بود و این مسئله باعث شد بدنسازی خوبی نکنند.
در بازی استقلال اهواز به ویژه در نیمه دوم، بازیکنان استقلال افت فاحشی کردند و این مسئله روی کیفیت بازی شان تاثیر زیادی گذاشت. حالا با هر کدام از بازیکنان استقلال هم حرف بزنید و درباره بدنسازی نیم فصل بپرسید، می گوید: «ما بدنسازی خوبی نداشتیم.» به دلیل مشکلات مالی و همینطور سفر مجید صالح مربی تمرین دهنده استقلال، آبی ها نیم فصل را به بدهی هر چه تمامتر پایان بردند. در این بین، پرویز مظلومی هم 4 روز تمرینات را تعطیل کرد تا همه چیز کامل شود. پس از اتمام این 4 روز، ناگهان تمرینات بدنسازی سنگین در دستور کار استقلال قرار گرفت به شکلی که بازیکنان می گفتند: «مگر در اول فصل هستیم که اینقدر سنگین بدنسازی می کنیم؟» با این حال آنها به دستورات عمل کردند و تمرینات سنگینی انجام دادند، اتفاقی که قطعا در وضعیت این روزهای استقلال بی تاثیر نیست. بی شک اگر مشکلات بدنی بازیکنان پابرجا باشد، استقلال در ادامه فصل شرایط سخت تری هم خواهد داشت.
در نیم فصل دوم بازی های لیگ سخت تر از نیم فصل دوم شده است. تیم های صدرنشین خودشان را تقویت کرده اند و تیم ها قعرنشین هم قدرت خود را افزایش داده اند، به شکلی که بازی آسانی وجود ندارد. استقلال اهواز با بازیکنان جوان و تیم محولش، آنگونه استقلال را تا مرز شکست پیش می برد. به همین خاطر وضعیت آبی ها نگران کننده تر از قبل خواهد بود. آیا مظلومی و دستیارانش نباید سریعا چاره ای برای این شرایط بیاندیشند؟

252 43

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =