۰ نفر
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

مرکز آمار ایران از افزایش 0.2 درصدی میانگین قیمت فروش یک مترمربع زیربنای مسکونی و افزایش 8.4 درصدی میانگین مبلغ اجاره به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای یک مترمربع زیربنای مسکونی در پاییز 1394 نسبت به پاییز 1393 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میانگین قیمت فروش هر مترمربع زمین یا زمین ساختمان مسکونی کلنگی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 44 میلیون و 102 هزار ریال بوده که نسبت به فصل قبل 0.4 درصد رشد داشته و نسبت به فصل مشابه سال قبل بدون تغییر بوده است، همچنین تعداد معاملات فروش زمین یا زمین ساختمان های مسکونی کلنگی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 1.8 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 23.9 درصد، کاهش داشته است.

میانگین قیمت فروش هر مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران 40 میلیون و 139 هزار ریال بوده است که نسبت به فصل قبل 0.4 درصد کاهش و نسبت به فصل مشابه سال قبل 0.2 درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد معاملات فروش زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 3.1 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 11.4 درصد، کاهش داشته است.

میانگین مبلغ اجاره ماهانه به علاوه سه درصد ودیعه پرداختی برای اجاره یک مترمربع زیربنای مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات در شهر تهران 206 هزار و 397 ریال بوده است که نسبت به فصل قبل 0.8 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 8.4 درصد، افزایش داشته است، همچنین تعداد معاملات اجاره زیربنای مسکونی انجام شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی در شهر تهران نسبت به فصل قبل 31.1 درصد و نسبت به فصل مشابه سال قبل 18.1 درصد، کاهش داشته است.

22339

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیراسد A1 ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    16 1
    این ترفندها باعث کاهش قیمت ها نخواهد شد