روزنامه همدلی، عکس اول امروز خود را به کارتونی از احسان گنجی و رفتارهای اخیر تلویزیون در قبال دولت اختصاص داده است.

روزنامه همدلي براي اين كارتون گزارش مفصلي نوشته كه با اين مقدمه آغاز مي شود:

بعد از یک سالی که عمر ریاست «محمد سرافراز» بر صدا و سیما می‌گذرد، این سازمان روز به روز بیشتر در معرض انتقادها قرار می‌گیرد که نمونه آن در هفته گذشته دوبار سانسور سخنان رئیس‌جمهور در قاب رسانه ملی بوده است. در این میان برخی معتقدند چنین عملکردی باعث رویگردانی جامعه به سوی شبکه‌های ماهواره‌ای می‌شود، اما اخباری که از صدا و سیما می‌آید حاشیه‌های دیگری هم دارد؛ در شبکه‌های مجازی اخباری از آزار جنسی یک مجری شبکه پرس‌تی‌وی توسط یکی از مدیران این شبکه در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود تا نشان دهد که حاشیه‌های این سازمان عریض و طویل نه تنها از حوزه سیاست خارج شده که از دست مدیران فعلی نیز در رفته است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین 4 اتشهoبچه جردن تهران US ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    48 3
    ققط یک مورد را اشاره میکنم خودتان متوجه میشوید کدام رسانه ....مثال نمایشی سریال شهرزاد در شبکه خانگی دوشنبه هزینه 4 هزار تومان ؟ سریال معمای ؟ رایگان با 4 باز بخش و رایگان به نظر شما دوستان الان بین مردم شهرزاد بیشتر بین مردم معروف هست یا سریال بر خرج و رایگان معمای ؟ این فقط از نظر نمایش و سریال بود میتوانم در هر موردی یک مقایسه داشته باشم صدا و سیما ملی یادش بخیر در دوران اقای هاشمی بردار هاشمی رفسنجانی .............طوری شده کا با چراغ در روشنای میگویم ضر غابی کجای دقیقا کجای ؟
  • حمید A1 ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    18 3
    عالییییییییییییییی
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    3 1
    یک ماه پیش یکی از سایتهای خیلی داواپس به نام اختصاری خ.ف.ن از فساد اخلاقی تو بی بی سی میگفت یه هفته هر روز مقاله مینوشت از پیشنهاد غیر اخلاقی یکی از مجریها به یه مجری دیگه خلاصه با همین استدلال نتیحه گرفت کل عوامل بی بی سی فاسدن،میخوام ببینم الان ذره ای دلواپس شده؟نظر خاصی داره یا نه
  • بی نام A1 ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    18 2
    چرا باید همه شما را تایید کنند ؟ جامعه چند صدایی که می گویید اینه؟