مسئولین و ارگان های مختلف آذربایجان غربی و شهر ارومیه با گرامیداشت 37 امین بهار آزادی ، مردم را به راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ،قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی ، جواد آقازاده رئیس علوم پزشکی استان، پرویز جلیلی رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه و روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد ارومیه در پیام هایی جداگانه 22 بهمن را گرامیداشتند.

پیام قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی :

در بهار آزادي جاي شهدا خالي

يوم الله 22 بهمن 57، سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و سلطه گران عالم، روز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان و روز تحقق وعده حق تعالي است.

امسال و در آستانه 22 بهمن سال 1394 نیز یکبار دیگر، مردم سلحشور و غیور آذربایجان غربی همراه با مردم سراسر کشور، حضوری حماسی و دشمن شکن در صحنه خواهند داشت که این حضور بیانگر پيوند مستحکم با نظام اسلامی و هوشياري و آمادگي كامل در عرصه دفاع از ارزش هاي انقلاب اسلامي و منافع ملي است. مردم آگاه و بصیر آذربایجان غربی ثابت کرده اند كه هرگاه و هرجا پای منافع و مصالح اسلام و انقلاب و كشور اسلامي به میان آید همچون همیشه و بلکه استوارتر از همیشه، همه يكدل و يكپارچه به صحنه مي آيند و پاسخ محكمي به دشمنان و ايادي استکبار جهانی مي دهند.

اينجانب در آستانه فرا رسيدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت ياد و خاطره امام راحل و شهداي والامقام دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامي، اين ايام مبارك و فرخنده را به مردم شریف استان بویژه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تبریک عرض می نمايم. اميدواريم بتوانيم در سايه الطاف الهي و توجهات حضرت ولي عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب، ادامه دهنده راه امام (ره) و شهداي انقلاب اسلامي باشيم.

پیام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه

(والفجر و لیال‌ عشر )

37 امین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی گرامی می داریم كه ايران اسلامي در اوج اقتدار علمي و فناوری در عرصه‌هاي ملي، منطقه‌اي و جهاني قرار دارد.
انقلاب اسلامی ایران یکی از بارزترین رویدادهای تاریخ معاصر محسوب شده و امروز الگویی است تمام عیار که با صدور پیام های حیات بخش خود به اقصی نقاط جهان موجب شده تا بسیاری از ملت ها و جنبش های آزادی خواهانه در جهت مبارزه با نظام سلطه به این نهضت شکوهمند اقتدا کنند.
امروز ایران اسلامی در اوج قدرت نظامی و ندادن اجازه دخالت به بیگانگان در امور کشور، راه تعامل و نرمش قهرمانانه را نیز در نظر دارد که این امر را با به فرجام رسیدن برجام نیز به دنیا ثابت نموده که بر اساس وعدۀ حتمی پروردگار که فرموده اند:«إِن تَنصُرُواْ اللَّهَ یَنصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ‏»، پیروزی از آن مردمی است که با توکل و اعتماد به خدا، چونان سیل خروشان، در پیشبرد اهداف اسلام و انقلاب بایستند و از تهدید و تطمیع دشمنان و مستکبران نهراسند.
با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی، از تمامی دانشجویان، اساتید، فرهیختگان، فرهنگیان، اصناف، بازاریان و ...دعوت به عمل مي آورد تا يكبار ديگر با حضور پر شور و حماسي تحت هدايت‌هاي داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) با نمایش وحدت ملی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن، ضمن خنثي‌سازي توطئه دشمنان قسم خورده ملت ايران، مشت محكمي بر دهان ياوه گويان بكوبند و ادامه دهنده راه همرزمان شهيد خود در عرصه‌هاي علم و فناوري باشند.

پیام جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود بر پیامبر اکرم (ص) و خاندان پاک و مطهرش

22 بهمن روز دلدادگان عاشقی است که با عشق به کلام امام راحل (ره) گل تکبیر و شهادت را در جای جای میهن شکوفاندند ، روز پیروزی حق بر باطل و روز پیروزی این ملت عظیم و سرفراز است که " استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی" را به ارمغان آورد.
در این روز بزرگ با آرمانهای والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای عظیم الشان انقلاب و نیز رهبر فرزانه انقلاب ، مقام معظم رهبری پیمانی دوباره می بندیم که همواره با عشق و اخلاص در تحقق این آرمانها و نیز پشتیبانی از ولایت فقیه در راه اعتلا ، اقتدار و سرافرازی میهن اسلامی گام برداریم .

ضمن عرض تبریک سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی ، ما دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اعم از کارکنان ، اساتید ، دانشجویان و جمیع تلاشگران عرصه سلامت ، همراه و همگام با مردم شریف استان و میهن اسلامی ، همدل و همزبان در راه پیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت می کنیم .

پیام رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

22 بهمن ماه ياد آور سلحشوري‌ها و از جان گذشتگي‌هاي ملت ايران اسلامي است که با فرياد رساي خود طنين « استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي » را به گوش همه جهانيان رساندند و امروز ملت ما تحت امر مقام معظم رهبري قله‌هاي افتخار را يکي پس از ديگري فتح مي‌کند .

انقلاب اسلامـی ايران ثمره خون ‌های پاك بهترين فرزندان اين مرز و بوم اسلامـی و بـه اذعان دوست و دشمن و شهادت تاريخ ، نقطه عطفی غيرقابل انكار در تاريـخ اسلام پس از غيبت كبرای امام عصر (عج) است .

انقلاب اسلامی ايران روح معنويت ، تلاش مجاهدانه ، رهايی از وابستگی و پيشرفت در تمامی عرصه‌ها را در كالبد ملت مسلمان ايران دميد و امروز با گذشت بیش از سه دهه ، همگان موفقيت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ايران در حوزه‌های مختلف را در عرصه‌های داخلی و جهانی به نظاره نشسته‌اند .

در آستانه سالروز پيروزی انقلاب اسلامی ايران ، ما اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن دعوت از مردم شریف و ولایتمدار شهر ارومیه، بار ديگر بر حفظ و حراست از مبانی ، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تأكيد ورزيده و ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خمينی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای و ادای احترام به مقام شامخ همه شهدای راه اسلام و انقلاب ، اعلام می‌داریم در راه اعتلای ميهن اسلامی از هيـچ تلاشی فروگذار نكرده و با افتخار دوشادوش سايـر اقشار مردم در راهپيمايی روز 22 بهمـن حضور خواهیم يافت.

وعده دیدارما روز چهارشنبه در راهپیمایی عظیم و پرشور یوم الله 22 بهمن .

پرویز جلیلی
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =