زارع خبر داد:  دانشگاه علمی کاربردی شهرداری کرج در دوره های کارشناسی دانشجو می پذیرد

مشاور شهردار و سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج از آغاز ثبت نام در دوره های کارشناسی فنی و حرفه ای در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ، عباس زارع با اعلام این خبر، زمان ثبت نام را روز 18 بهمن ماه سال جاری لغایت 24 بهمن ذکر و اعلام کرد: علاقمندان به شرکت در دوره کارشناسی فنی و حرفه ای می توانند برای ثبت نام به دانشگاه عملی کاربردی مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دانشگاه عملی کاربردی شهرداری کرج در رشته کارشناسی حرفه ای حسابداری، حسابداری مالی دانشجو می پذیرد، اظهار داشت: پرسنل شهرداری، مناطق، سازمانها و ادارات وابسته به شهرداری می توانند در دوره های کارشناسی این دانشگاه ثبت نام کنند.

وی مهندسی فناوری حمل و نقل شهری را از دیگر رشته های دانشگاه علمی کاربردی در پذیرش بهمن ماه جاری نام برد و گفت: علاقمندان به رشته های عمرانی و ساختمانی می توانند در رشته مهندسی فناوری عمران و ساختمان سازی ثبت نام کنند.

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کرج در خصوص محل ثبت نام دانشجویان گفت: متقاضیان شرکت در رشته های مذکور برای ثبت نام می توانند به بلوار امامزاده حسن (ع)، بعد از چهارراه مصباح نرسیده به میدان استاندارد، جنب پارک اطلسی مراجعه کنند.

زارع در پایان سخنان خود اضافه کرد: متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 32812569 و 32812654 تماس حاصل نمایند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =