رییس جمهور: وقتی علیه من نقدی می‌شود خوشحال می‌شوم/ باید برای برجام 2 آماده شویم

رییس‌جمهور با اشاره به اینکه انقلاب ما به سن اربعین یعنی سن کمال خود نزدیک می‌شود، گفت: انقلاب برای ما استقلال آورد، یعنی حتی اگر خوب یا بد کشور را اداره می‌کنیم مهم است که خودمان کشورمان را اداره می‌کنیم.

به گزارش خبرآنلاین حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در مراسم افتتاح 549 پروژه‌ آموزشی، ورزشی و پژوهشی با اشاره به اینکه امروز به چنان قدرتی دست یافته‌ایم که با شش قدرت جهانی حرف می‌زنیم و حقوق خود را تثبیت می‌کنیم اظهار کرد:‌ این افتخار را فرزندان این انقلاب بدست آورده‌اند که در مدارس بزرگ شده و تعلیم و تربیت یافته‌اند.

رییس‌جمهور خاطرنشان کرد:‌ روزی می‌رسد که صورت جلسه مذاکرات منتشر می‌شود و می‌بینیم مذاکره کنندگان در 30 ماه چه کرده‌اند و چگونه با قدرت و استدلال و منطق سخن گفته‌اند.

اهم اظهارات رییس جمهور به نقل از خبرگزاری ها را در ادامه می خوانید:

** ایران اولین کشور منطقه است که مردم در آن پای صندوق رای رفته و پارلمان و مجلس شکل دادند. ما توانستیم پیشتاز باشیم و انقلاب مردمی ایجاد کنیم؛ چرا که انقلاب توسط امام و روحانیت، اقشار مختلف مردم و دانشجویان و دانش آموزان به پیروزی رسید. زن‌ها نیز حتی بیشتر از مردها در انقلاب تاثیر گذاشتند.

**امروز وقتی روزنامه‌ها را می‌بینیم حتی وقتی علیه من نقدی می‌شود خوشحال می‌شوم که ما در کشوری هستیم که به راحتی نقدها گفته می‌شود؛ این آزادی ثمره انقلاب است.

**امروز باید همه برای توسعه دست به دست هم دهیم. چون برجام زمین را برای حرکت هموار کرده است و باید برای برجام 2 آماده شویم.

** برجام 2 تحول و توسعه کشور است. در یکی دو برنامه 5 ساله می‌توانیم چنان تحولی ایجاد کنیم که ایران تبدیل به کشوری توسعه یافته شود و در این راستا همه باید متحد شویم و بعد از انتخابات رقابت‌های حزبی را کنار بگذاریم و تحول بزرگ را در کشور ایجاد کنیم.

**دولت تمام تلاش خود را دارد تا مطالبات به حق معلمان را ادا کند. 

** از معلمان سراسر کشور خواهش می‌کنم اجازه ندهند یک یا چند دانش آموز داخل یک کلاس مورد آزار روحی از طرف بقیه دانش آموزان قرار گیرند چون هرگونه ایجاد فشار نابجا و منزوی شدن برای زندگی افراد بسیار سخت است. همانطور که منزوی شدن احزاب و گروه‌ها و یا یک جناح این فشار را دارد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    68 4
    آقای روحانی فردا در 22 بهمن از جمهوریت دفاع کن . مرد و مردانه و شجاعانه .. جمهوریت در خطره
  • ناشناس A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    7 22
    همون برجام یک را کامل اجرا کنید فعلا
    • بی نام RO ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
      2 0
      این از اوناس که اول انقلاب بعد دوماه به بازرگان میگفتن چی شد چرا همه دهاتا برق نکشیدین چرا آباد نکردین ایرانو این یکی از هموناس