در ایام ا... دهه مبارک فجر مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت در روستای امره با حضور مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 550 میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرانلاین مازندران، در ایام ا... دهه مبارک فجر مدرسه ۶ کلاسه طرح بنیاد برکت (مدرسه شهید هادیان روستای امره) با حضور قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ،شیرزاد مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، علیزاده رئیس اداره روابط عمومی استان ، رسولی بخشدارکلیجانرستاق،دیانی و شاکری مدیران نواحی یک و دو ، دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و اهالی روستای امره به بهره‌برداری رسید.

در ابتدا شاکری مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو ضمن خیر مقدم و گرامیداشت ایام ا... دهه فجر ،از همه ی مسئولین و سازمانهایی که در ساخت این مدرسه قدم برداشتند تشکر و قدر دانی کرد.

قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن قدردانی از سازمانها و افرادی که در احداث این مدرسه همکاری داشتند عنوان کرد: بزرگی انسان به خاطر دانایی ،تقوا و انسانیتش می باشد.

وی افزود: اگر انسان سرمایه ای به دست می آورد که این سرمایه را در راه آرامش دیگران هزینه کند انسان بزرگ و ماندگاری می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: مدرسه زیر بنای رشد جامعه است.

در ادامه شیرزاد مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس تصریح کرد: با بهره برداری از این واحد، 200 دانش آموز امکان تحصیل در آن را به دست آوردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با بیان این که این مدرسه در زمینی با مساحت 486/16مترمربع احداث شده است ؛ اظهار کرد: این مدرسه شامل شش کلاس درس و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی استاندارد است .

شایان ذکر است اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 550میلیون ریالی برای احداث این مدرسه هزینه شد.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =