اکسین برد، صدرنشین شد و صعود کرد/ اکسین یک گام دیگر به لیگ یک نزدیک شد

تیم فوتبال اکسین البرز در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دو کشور از سد پرسپولیس گناوه گذشت تا ضمن دستیابی به صدر جدول مسابقات صعود خود را به مرحله بعد قطعی کند.

خبرآنلاین - البرز؛ سعید گوهری راد: عصر امروز تیم فوتبال اکسین البرز در ورزشگاه شماره دو شریعتی کرج از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان پرسپولیس گناوه بود که در نهایت توانست در دقایق پایانی سه امتیاز بازی را به دست آورد و صعود خود را به مرحله بعدی قطعی کند.
درحالی‌که بارش سنگین برف روز گذشته در کرج برگزاری این دیدار را در هاله‌ای از ابهام قرار داده بود، این بازی با تأخیر 90 دقیقه‌ای از ساعت 15:30 با قضاوت ساعد گلی و کمک‌های جعفر جعفری و اسماعیل حیدری آغاز شد.


روند این دیدار در نیمه اول آرام پیش می‌رفت تا در دقیقه 38 فرج لطفی روی ارسال میثم آقا بابایی و اشتباه مدافعان تیم حریف گل اول این بازی را به ثمر رساند تا نیمه نخست این دیدار با نتیجه پیروزی نماینده البرز به پایان برسد.
با شروع نیمه دوم، بازی در اختیار اکسین بود که در دقیقه 60 و برخلاف روند بازی پرسپولیس گناوه روی یک شوت از راه دور گل تساوی را به ثمر رساند.
با توجه به شرایط جدول و حیاتی بودن سه امتیاز این بازی برای اکسین در ادامه بازی کادر فنی این تیم با تعویض‌های تهاجمی به دنبال زدن گل برتری بود، اما حملات گسترده این تیم با بی‌دقتی بازیکنان و توسط مدافعین تیم حریف هدر می‌رفت.
در دقایق پایانی باز هم این میثم آقا بابایی بود که با ارسال زیبای خود علی امیری را در یک موقعیت عالی قرارداد تا مهاجم گلزن اکسین با یک ضربه دقیق گل برتری را به ثمر برساند تا این تیم سه امتیاز این بازی را به سختی و در هوای سرد ورزشگاه انقلاب از آن خود کند.
لازم به ذکر است نماینده، فوتبال کرج با این برد 33 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به شهرداری بندرعباس به صدر جدول گروه اول مسابقات دسته دوم فوتبال کشور راه پیدا کرد و صعود خود را به مرحله بعد این مسابقات قطعی کند.


اسامی بازیکنان تیم اکسین البرز در این دیدار:
ناصر سالاری، اصغر نادعلی(احسان آقاجری)، مصطفی باقری ها، مجتبی شیری، مرتضی فرهمندزاده، میثم آقابابایی، شاهین شفیعی، محمود شفیعی، اصغر کریمی(حامد کریمی)، فرج لطفی(فرشید علیپور)، علی امیری
مدیر فنی: فیروز کریمی
سرمربی: علی لطیفی

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508512

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =