آغاز روند انصراف کاندیداهای اصولگرای اصفهان

به گزارش فارس، دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: دو تن از اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان برای انتخابات نام‌نویسی کردند که هر دو با قطعی شدن لیست مجمع اصول‌گرایان اصفهان از ادامه انتخابات انصراف دادند.

ابوالفضل قربانی، ضمن اشاره به لزوم انصراف نامزدهای اصولگرایی که در لیست مجمع اصولگرایان نیستند، اظهار کرد: تعدادی از نامزدهایی که برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده و در دایره اصولگرایی بودند؛ پس از قطعی شدن لیست مجمع اصول‌گرایان از ادامه روند انتخابات انصراف دادند و برخی دیگر متن بیانیه انصراف خود را آماده کرده و یا در حال آماده کردن هستند.

وی افزود: مراحل این موضوع در حال طی شدن است و برخی از نامزدهای اصول‌گرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی موضوع انصراف خود را به نزدیکی برگزاری انتخابات موکول کرده‌اند تا فضایی مفید را برای اصول‌گرایان در جامعه داشته باشد.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان ادامه داد: لیست آماده‌شده توسط مجمع اصول‌گرایان در جهت وحدت و همدلی همه اصول‌گرایان استان اصفهان است و همه اصول‌گرایان باید در این جهت و رسیدن به وحدت بیشتر همکاری داشته باشند تا نتیجه مطلوبی حاصل شود.

قربانی بیان کرد: وضعیت سیاسی کشور به شکلی است که وحدت بیشتر و بهتر اصول‌گرایان و حضور قدرتمندانه در صحنه لازم است.

وی در پاسخ با این سؤال که مجمع اصول‌گرایان اصفهان با نامزدهای اصول‌گرایی که عضو لیست مجمع نیستند برای انصراف از انتخابات صحبت داشته، اظهار کرد: به‌صورت مستقیم با برخی از نامزدها صحبت شده و مسئولیت این موضوع را تعدادی از نامزدهای اصول‌گرا بر عهده دارند تا مابقی نامزدهایی که در لیست حضور ندارند را متقاعد به انصراف از انتخابات کنند.

دبیر کل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان در پایان با اشاره به انصراف نامزدهای عضو جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ماه گذشته و در مهلت ثبت‌نام از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی دو تن از اعضای جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان اصفهان برای انتخابات نام‌نویسی کردند که هر دو با قطعی شدن لیست مجمع اصول‌گرایان اصفهان از ادامه انتخابات انصراف دادند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =