معاون خدمات شهری شهرداری کرج گفت: گرمخانه شهرداری کرج شب گذشته، درهایش را به روی تمام افرادی که به این مرکز مراجعه کرده بودند گشود به طوری که این محل شب گذشته میزبان بیش از 100 نفر از مراجعه کنندگان بود.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، حسن مدیرروستا این خبر را اعلام کرد و بیان داشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افزایش برودت هوا، شهرداری کرج با محوریت معاونت خدمات شهری نسبت به اسکان دادن در راه ماندگان و افراد بی خانمان در گرمخانه این دستگاه اقدام کرد که این امر شب گذشته با توجه به شدت سرما، با جدیت و حساسیت بیشتری انجام گرفت.

وی بیان داشت: ظرفیت گرمخانه 80 نفر است اما شدت سرمای شب گذشته که درجه سرمای هوا را به منفی 7 درجه رسانده بود، باعث شد مسئولان گرمخانه، در این محل را برای همه کسانی که به آن مراجعه می کنند باز نگه داشته و حمایت های لازم را از همه مراجعه کنندگان به عمل آورند.
مدیرروستا با تاکید بر اینکه بیش از 100 نفر دیشب در گرمخانه پذیرش شده اند، خاطرنشان کرد: به رغم اینکه تعداد مراجعه کنندگان بیش از ظرفیت محل بود و ناچار شدیم عده ای را در راهروها و فضاهای خالی گرمخانه اسکان دهیم، اما از تمامی این افراد با توزیع شام و صبحانه پذیرایی شد.
این مسئول با یادآوری اینکه طبق پیش بینی هواشناسی، برودت هوا و سرما به مدت دو شب دیگر ادامه خواهد داشت، افزود: این روند امشب و فردا شب نیز ادامه داشته و از تمام کسانی که به گرمخانه مراجعه کنند، استقبال خواهد شد.
عملیات زمستانی بر اساس اولویت معابر انجام می شود
وی در خصوص شیوه اجرای عملیات زمستانی در سطح شهر نیز توضیحاتی ارائه داد و بیان داشت: کلیه عملیات زمستانی معاونت خدمات شهری طبق اولویت بندی معابر انجام می گیرد و بر اساس آن معابر اصلی در مرحله اول و پس از آن معابر فرعی با استفاده از محلول ماسه و نمک، پاکسازی می شوند.
به گفته مدیرروستا، این اقدام از روز گذشته و با آغاز بارش نعمت الهی، شروع شد اما به دلیل زمان بارش که در اوج ساعت ترافیک و ساعت تعطیلی ادارات و مدارس و به صورت یکباره اتفاق افتاد، در اجرای این روند قدری خلل ایجاد شد و برف روبی معابر اندکی با کندی انجام گرفت.
معاون خدمات شهری شهرداری کرج، اضافه کرد: در سرمای دیشب نزدیک به 2020 نیروی خدمات شهری با حداقل تعداد 110 ماشین سبک و سنگین، به اجرای عملیات پرداخته یا در حالت آماده باش قرار داشتند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =