معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش اعلام کرد که تا پایان هفته بدهی معلمان حق التدریس پرداخت می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فرهنگیان زیادی نسبت به عدم پرداخت حق التدریس خود اعتراض داشتند و برخی هم عنوان کرده بودند که ماههاست حق التحریر دریافت نکردند.

مثلا "با سلام : با گذشت بیش از 4 ماه هنوز حقوق معلمان حق التدریسی که قبلاً به صورت شرکتی در آموزش و پرورش خدمت کرده اند و امسال با تلاش و همت نمایندگان دلسوز مجلس شورای اسلامی مشغول به کار شده اند پرداخت نشده است و با مراجعه با اداره کل استان مسئولان اعلام می دارند که تهران بودجه ای هنوز به حساب آنها واریز نکرده است خواهشمند است پیگیری فرمایید با این شرایط معلم چگونه انرژی ، انگیزه و توان کافی برای حضور در کلاس درس داشته باشد..."

و یا " از ماه فروردین تاحالا حق التدریس فرهنگیان پرداخت نشده است . خودتان قضاوت کنید ."

در همین زمینه محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: متأسفانه  مبلغ حق‌التدریس ها امسال  تا به امروز  پرداخت نشده است و این معلمان از فروردین‌ماه سال 94 تا پایان سال تحصیلی حق‌التدریس از آموزش و پرورش و دولت طلب دارند.

وی افزود: با اعتباری که سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی تخصیص داده ، به پرداخت حق‌التدریس معلمان جامه عمل پوشاند و این دستورالعمل به ادارات استان‌ها ابلاغ شد.

معاون توسعه‌ی مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش تاکید کرد: طلب حق‌التدریسی معلمان تا پایان هفته به حساب همکاران واریز می‌شود و آنها نهایتاً تا روز سه‌شنبه و چهارشنبه این مبلغ را دریافت می کنند.

45232

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسن IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    14 2
    آفرین...به این می گوینددستمزدکارگرراقبل ازخشک شدن عرقش دادن......
  • بی نام A1 ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    16 0
    دادن حق شده خبر خوش
    • بی نام A1 ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
      2 0
      حکم عالی که حق ماست ندادن باین رتبه بندیشون
  • بی نام IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    6 0
    یک سوال دارم . چرا اگر مردم در پرداخت قبض آب و برق و گاز و............. تاخیر چند ماهه داشته باشند باید جریمه دیر کرد بدهند ولی دولت جریمه دیر کرد در پرداخت حقوق حقه مردم نمیدهد . مگر بر حق الناس تاکید نشده است.
  • بی نام RO ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    6 0
    من معلم اعتمادی ب فانی و بطحایی ندارم و ناامیدم
  • بی نام RO ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    4 0
    حق و حقوق معلما رو بععد ماهها دادن هم شد خبر خوش؟؟ رتبه بندی ناقص و بیمه برنزی هم شد توجه ب معلم؟؟
  • امید A1 ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    4 0
    با سلام در ضمن یادآوری کنم که حتما این خبر رو در رادیوتلویزیونانواع روزنامهشب نامه و .... خبررسانی کنند با تشکر از صدا و سیما
  • بازنشسته فرهنگی مهر۹۳ IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
    5 0
    بدبختمون کردید ۱۸ ماهه که بازنشسته شده ایم ولی پاداش پایان خدمت ما بازنشستگان سال ۹۳ را پرداخت نکرده اید چرا عذابمون میدید وحقمون را پرداخت نمیکنید اخه مگه ما چه گناهی جز اینکه سی سال صادقانه در خدمت فرزندان این اب وخاک بوده ایم .برای کمترین هزینه های زندگیمون در تنگنا قرار داریم وبامشکلات فراوانی در زندگیمان روبرو هستیم انوقت شما مسئولین بعد گذشت نزدیک دوسال واینکه بارها وعده پرداخت پاداش بازنشستگان سال۹۳ را دادید هنوز هم بفکر پرداختن پاداشمان نیستید
  • هههه A1 ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    3 0
    خبر جالبیه جز عجایب جهانه امروز5شنبه است و چیزی ندادن