حضور گسترده اصلاح طلبان آذربایجان شرقی در انتخابات هفتم اسفند

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی از برنامه ریزی و انسجام گسترده احزاب واعضای این شورا برای حضور در انتخابات هفتم اسفند ماه خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، سعید پورشریفی با اشاره به شعار اصلاح طلبان با عنوان "آرامش، امید، رونق اقتصادی" برای انتخابات پیش رو گفت: مضامین این شعار به خوبی نشان دهنده ی آن است که اصلاح طلبان به دنبال ایجاد شرایط مساعد وبدور از تنش برای توسعه وپیشرفت کشورهستند.

وی با اشاره به برخی رد صلاحیت های داوطلبان اصلاح طلب گفت: علی رغم حذف برخی از کاندیداها، اصلاح طلبان با تمام قدرت وتوان در صحنه انتخابات حضور خواهند داشت.

پور شریفی ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات اظهار داشت: کشور ما هم اکنون درشرایط حساسی قراردارد و با توجه به سرانجام رسیدن برجام، لازم است مجلس قوی ومستحکم تشکیل  شود.

پورشریفی افزود : علاوه بر این موارد از سویی دیگر لایحه برنامه ششم توسعه کشور نیز دردستورکار مجلس آینده قرار دارد از سویی تشکیل مجلسی همراه و حامی دولت برای پیشبرد اهداف نظام در این شرایط حساس منطقه بسیار اهمیت دارد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل شورای اصلاح طلبان در تمام شهرستانها و حوزه های انتخابیه استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: فعالیت شوراهای اصلاح طلبان در شهرستانها نیز در چارچوب و زیر نظر شورای اصلاح طلبان استان بوده و هدف کلی دعوت از عموم مردم برای حضور پرشور در انتخابات است.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان آذربایجان شرقی ادامه داد: هدف ما معرفی نمایندگانی با مشی اصلاح طلبی است چرا که معتقدیم از میان کاندیداهای موجود نیز می توان افرادی با معیارهای مدنظر برای مجلس آینده انتخاب کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =