وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ایجاد 40 مرکز سلامت در سال 95 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از ساختمان آموزشی شماره یک و خوابگاه 500 نفره دختران پردیس دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه قم، به رضایت مردم از خدمات حوزه سلامت و بهداشت اشاره کرد و گفت: بیش از 70 درصد مردم از خدمات ارائه شده ابراز رضایت کردند و در تماس‌هایی که دارند این نکته را بیان می‌کنند.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: به ازای 3 هزار تا 3 هزار و 500 نفر یک مراقب سلامت وجود دارد و به ازای هر 45 هزار نفر سه پزشک، کارشناس تغذیه و سلامت فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه امروز کلنگ بیمارستان هزار تختخوابی زده می‌شود و 500 تخت بیمارستانی نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، خاطرنشان کرد: طبیعی است که این تعداد تخت نیازمند زیرساخت‌هایی از قبیل توسعه فضای آموزشی و پژوهشی است.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به اهمیت تاسیس رشته‌های جدید گفت: دانشکده طب و دین در این زمینه در جایگاه ویژه‌ای قرار داشت که با وجود دستورات هنوز به پیشرفت لازم نرسیده است.

وی خاطرنشان کرد: طی دیداری که با مراجع داشتیم، قدردان خدمات ارائه شده در حوزه سلامت بودند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • از فارسعلي A1 ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 0
    وزير محترم با سلام با تشكر از زحمات جنابعالي لطفا تكليف اين طرح خانواده در استان فارس هم روشن كن ما را از اين كاغذ بازي و گرفتن مكرر برگ ارجاع رها كن لا اقل به احترام درختان سبر كه قطع مي شوند جهت توليد كاغذ براي فرم ارجاع پزشك خانواده را تا تعيين تكليف نهايي از استان ما حذف كن