رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال در تبریز توسط جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انجام می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، حسین تقی‌زاده بر ضرورت برگزاری برنامه‌های راهپیمایی 22 بهمن با محوریت مبارزه با استکبار تاکید و اظهار داشت: مرام راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال پنج‌شنبه روز جشن انقلاب اسلامی، جشن پیروی ملت ایران و شکست حکومت 2500 ساله ستمشاهی و روز قطع ایادی استکبار از ایران اسلامی است.

وی افزود: راهپیمایی 22 بهمن امسال در استان آذربایجان‌شرقی و تبریز از ساعت 10 صبح از مساجد و محلات آغاز می‌شود و در تبریز راهپیمایان ساعت 11 در میدان نماز اول راسته کوچه تجمع می‌کنند.

تقی‌زاده گفت: سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن تبریز سردار سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران خواهد بود و بعد از آن قطعنامه راهپیمایی قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در این مراسم برای نخستین بار از سه خانواده معظم شهدای انقلاب، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تجلیل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال در مسیرهای راهپیمایی غرفه‌ها و نمایشگاه‌های متعدد و ایستگاه‌های هنری و هنرمندان دایر می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا در حقیقت مبارزه همیشگی با استکبار است، گفت: این شعار مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و قرآنی بوده و نشانه تقابل حق و باطل است و همانگونه که آیات قرآنی بر مبارزه مستمر با باطل تاکید دارد دشمنی ما با استکبار نیز دائمی خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: در راهپیمایی امسال نیز شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر داده می‌شود و اولویت شعارها در یوم‌الله 22 بهمن است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با دستاوردهای مختلفی که داشته امروز توانسته به الگویی برای سایر ملت‌ها و کشورهای مظلوم و ستمدیده از استکبار باشد تا با تاسی از انقلاب ایران بر علیه متجاوزان به پا خواسته و از سرزمین خود و ارزش‌های آن دفاع کنند.

تقی‌زاده با تاکید بر حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و ترویج و توسعه آن در بین مردم و به ویژه نسل جوان بیان کرد: برای اینکه بتوانیم انقلاب اسلامی و نظام را از مسیر پرتلاطم خود به راحتی عبور داده و نقشه‌ها و فتنه‌های دشمنان را به یاس تبدیل کنیم ضروری است تا در راستای حفظ و تقویت دستاوردها و آرمان‌های انقلاب تلاش همه‌جانبه‌ای انجام دهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: مردم قهرمان و ولایت‌مدار ایران اسلامی به ویژه مردم آذربایجان در 22 بهمن با حضور پرشور و بانشاط خود در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر چهره استکبار زده و بار دیگر به جهانیان ثابت می‌کنند که لحظه‌ای از حمایت خود از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه دست بر نمی‌ندارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =