عضو شورای شهر کرج؛  شورای شهر در قبال مصوبات بودجه مسئولیت شرعی دارد

عضو شورای اسلامی شهر کرج در حاشیه برگزاری یکصدو ششمین جلسه کمیسیون تلفیق گفت: شورای شهر در قبال بودجه هایی که مصوب می کند، مسئولیت شرعی دارد.

به گزارش خبرآنلاین البرز وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،امیر حسام عباسی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجر، اظهار داشت: شهرداری کرج در لایحه پیشنهادی 95 که به شورای شهر ارسال نموده خواستار افزایش اعتبار فرهنگی، روابط عمومی، بسیج و ایثارگران بوده است که در جلسه کمیسیون تلفیق مطرح و مقرر شد پس از ارائه عملکرد این بخش ها نسبت به تصمیم گیری اعضای شورای شهر در خصوص این لایحه اقدام شود.

عضو شورای اسلامی شهر کرج افزود: مدیریت شهری با موضوعات فرهنگی کاملا موافق است و هدف از تخصیص بودجه به این ردیف، کمک به بحث فرهنگی و اجتماعی به شهر است و انتظار می رود بهترین عملکرد را در این راستا شاهد باشیم.

وی با اشاره به درخواست نمایندگان مردم از اداره روابط عمومی مبنی بر ارائه ریز عملکرد این اداره، گفت: یکی از وظایف شورای شهر نظارت بر عملکرد هاست و همه ما معتقدیم هر سازمان و اداره ای با توجه به وظایفی که به آنها محول شده باید شایسته ترین خروجی را داشته باشند لذا دانستن چگونگی عملکرد ها به منزله منظور زیر سوال بردن عملکرد این واحد نیست.

عباسی، عنوان کرد: شورای شهر نسبت به بیت المال و بودجه ای که مصوب می کند، مسئولیت شرعی دارد و دانستن چگونگی صرف بودجه و هزینه کرد ها و میزان اثر بخشی عملکرد ها حق این نهاد مردمی است.

این مسئول در ادامه از عملکرد بسیج و ایثار گران تمجید کرد و افزود: با توجه به بودجه ای که در اختیار این واحد بوده، اقدامات بسیار خوبی را در بخش های مربوطه شاهد هستیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =