ایرنا نوشت ، فرماندار شهرستان شهرکرد گفت: از ابتدای امسال تاکنون 60 پروژه عمرانی در این شهرستان اجرا شده است.

حمید ملکپور دهکردی، افزود: از مجموع 60 پروژه عمرانی شهرستان شهرکرد، پنج پروژه در هفته دولت و 51 پروژه در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.
وی، تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب شهرهای فرخشهر و شهرکیان را از مهمترین پروژه های ملی شهرستان شهرکرد اعلام کرد و گفت: احداث ساختمان تاسیسات در سد سورک، ایجاد تاسیسات جمع آوری آب در شهر هفشجان، تکمیل پروژه انتقال آب بن - شهرکرد، بازسازی شبکه آب شرب فرخشهر و تکمیل آموزشکده کشاورزی شهرکرد از مهمترین پروژه های ملی استانی شده این شهرستان به شمار می رود.
ملکپور دهکردی، اعتبارات تخصیصی شهرستان شهرکرد در سال جاری را 600 میلیارد ریال اعلام و اظهار کرد: 137 میلیارد و 558 میلیون ریال از این اعتبارات استانی، حدود 112 میلیارد ریال اعتبارات ماده 180 و 101 میلیارد و 550 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات ماده 10 و 12 بوده است.
فرماندار شهرستان شهرکرد افزود: همچنین اعتبارات ملی شهرستان شهرکرد 132 میلیارد و 663 میلیون ریال و اعتبارات ملی استانی شده نیز 112 میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.
ملکپور دهکردی با اشاره به افتتاح پروژه های دهه فجر از اشتغالزایی برای 118 جوان جویای کار در این شهرستان خبرداد و گفت: سعی مسوولان شهرستان بر این است تا نیازهای مردم را محقق و دغدغه های آنها را برطرف سازند.
وی با دعوت از آحاد مردم شهرستان شهرکرد به حضور در راهپیمایی 22 بهمن، خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده حمایت آنها از نظام اسلامی است.
گفتنی است ،شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری دارای سه بخش، 9 شهر و 22 روستا است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =