۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۸

طرح اکرام ایتام با تاْسی از سیره ائمه معصومین (ع)درخصوص یتیم و یتیم نوازی با رویکرد ترویج فرهنگ نوع دوستی و حفظ عزت نفس و رشد و تعالی فرزندانی که یتیم شده و از نعمت پدر ویاپدرومادرمحروم مانده اند، یکی از طرحهای موفق کمیته امداد می باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ازکمک بیش از ۱۳۲ میلیارد ریالی حامیان به ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای تأسیس تاکنون خبر داد.
به گزارش خبر آنلاین از یاسوج، سیدغلامرضا متقی گفت:کمیته امداد در راستای خدمت به تمامی اقشار نیازمند جامعه و بخصوص ایتام نیازمند، تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
وی اظهار داشت: کمیته امداد در این راستا طرح های مشارکتی مختلفی را به منظور تکریم ،حمایت و دستگیری از خانواده های مستمند اجرا می نماید که طرح اکرام ایتام نیز یکی از این اقدامات می باشد.
متقی افزود: طرح اکرام ایتام با تاْسی از سیره ائمه معصومین (ع)درخصوص یتیم و یتیم نوازی با رویکرد ترویج فرهنگ نوع دوستی و حفظ عزت نفس و رشد و تعالی فرزندانی که یتیم شده و از نعمت پدر ویاپدرومادرمحروم مانده اند، یکی از طرحهای موفق کمیته امداد می باشد.
وی با اشاره به اینکه در طرح اکرام حمایت ایتام به خیرین علاقمند واگذار می شود، گفت: حامیان نیکوکار از ابتدای تأسیس کمیته امداد تاکنون بیش از ۱۳۲ میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت خود مساعدت نموده اند.
متقی با بیان اینکه در حال حاضر ۶هزار و ۸۷۰ حامی نیکوکار حمایت از ایتام را برعهده دارند، گفت: تعداد کل ایتام تحت حمایت به طور متوسط سالانه بیش از ۶هزار و ۵۰۰ نفر و ایتام زیر ۱۸ سال سه هزار نفر می باشند.
مدیرکل کمیته امداد استانبا بیان اینکه همه تلاش ما خدمت رسانی مطلوب تر به نیازمندان با مشارکت همگانی است،
ضمن تقدیر از همه حامیان و خیرین به خاطر رفع مشکلات ایتام و همکاری با این نهاد، عنوان کرد: از همه مردم نیکوکار می خواهیم که با همراهی با کمیته امداد نیازمندان و بخصوص ایتام بی سرپرست را یاری نمایند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =