تودیع و معارفه‌ای شهردار جدید سمنان در تاریکی،تقدیر استاندار از سرپرست جوان شهرداری سمنان

مراسم تودیع و معارفه شهرداران قدیم و جدید سمنان در حالی برگزار شد که برق سالن همایش فرهنگ‌سرای کومش سمنان به ناگاه براثر نابسامانی جوی قطع شد ،البته برق تمامی شهر سمنان قطع شده بود و شهر برای مدتی در تاریکی محض بود اما جالب اینجاست که سالن برگزاری مراسم نیز بر خلاف عرف مرسوم، فاقد سامانه برق اضطراری بود

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین استاندار سمنان در این مراسم بدون صوت و نور به ایراد سخن پرداخت؛ وی از شهردار جدید سمنان خواست که به حرف‌ها و مطالب حاشیه‌ای توجهی نداشته و کار و تلاش را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهد.
استاندار سمنان که پس از 15 دقیقه صحبت متوجه شد از وصل برق خبری نیست، به طنز گفت: ظاهراً تا زمانی که برق بیاید، من باید سخنرانی کنم.
محمدرضا خباز که سابقه چندین دوره نمایندگی در خانه ملت را نیز در کارنامه فعالیتی خود دارد، گفت: در مجلس هم در ادوار مختلف بدون نیاز به سیستم صوت و بلندگو سخنانم را بیان می‌کردم.
خلاصه پس از حدود 15 تا 20 دقیقه استاندار سمنان به سخنان خود پایان داد و نوبت به شهردار جدید سمنان رسید که در تاریکی و خاموشی به ایراد سخن بپردازد و البته مطالب زیادی از سخنان وی دستگیر حاضران در سالن نشد.
نکته حائز اهمیت، اینکه تعدادی از مسئولان نواحی مختلف شهرداری‌های تهران در این مراسم خاموش میهمان سمنانی‌ها بودند و از نزدیک با توانمندی‌های مرکز استان سمنان آشنا شدند!
در ابتدای این مراسم و قبل از قطع برق، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان نیز طی سخنانی از عدم انجام سرمایه‌گذاری‌های کلان در استان سمنان انتقاد کرد و داشتن جرأت را از لازمه‌های کار مدیریت برشمرد.
قطع برق بسیاری از برنامه‌ها و جلسات اداری را نیز به حاشیه کشاند که از جمله آن، مراسم تودیع و معارفه شهردار سمنان بود که این جلسه نیز با قطع برق به حاشیه کشیده شد.
در این جلسه و در حین سخنرانی شهردار منطقه 18 تهران و زمانی که وی از توانایی و تجربه شهردار جدید سمنان سخن می‌گفت؛ به ناگاه برق سالن قطع شده و وی نیز سخنان خود را کوتاه کرد.
اما استاندار سمنان با وجود قطع برق به پشت تریبون رفته و در این مراسم سخنرانی کرد.
این مراسم در حالی با اهدای حکم مسئولیت به شهردار جدید سمنان به پایان رسید که نه تنها خاموشی که سالن را فرا گرفته بود تمام نشد؛ بلکه حتی از برق اضطراری که به موجب قانون جزو الزامات اماکن عمومی است نیز خبری نبود
گفتنی است در این مراسم استاندار سمنان با اهدای لوح و پاداش از مهندس حمید دهرویه سرپرست شهرداری سمنان تقدیر و تشکر نمود ،دکتر همتی رئیس شورای شهر سمنان نیز با تقدیم لوح تقدیر به سرپرست شهرداری سمنان گفت در این مدت با حضور مهندس دهرویه به عنوان سرپرست بسیاری از مشکلات کاسته شده بود و شورای شهر از مدیریت وی نهایت تشکر را دارد

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =