۰ نفر
۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۲

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل گفت : شهرداری اردبیل تمام حمایت خود را از این تیم و کادر فنی انجام می‌دهد و در این مدت نه تنها چیزی را در حمایت از تیم شهرداری کم نگذاشتیم بلکه سعی کردیم با وجود مشکلاتی که شهرداری در جذب درآمد داشته، از این تیم حمایت کنیم.

بابک پورپناهی در پایان بازی تیم شهرداری مقابل ایران‌جوان بوشهر اظهار کرد: ‌ما امروز در یک بازی سخت و دشوار با توجه به شرایط جوی نامناسب موفق شدیم سه امتیاز شیرین را به دست آورده و تا رده سیزدهم جدول بالا بیاییم که امیدواری برای بهبود این شرایط همچنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به جز سه تیم بالای جدول امتیاز سایر تیم‌ها به هم نزدیک است، ما به راحتی می‌توانیم با بردی که مقابل حریفان در بازی خانگی و کسب حداکثر امتیاز در بازی خارج از خانه به دست می‌آوریم در پایان لیگ دسته یک کشور جزء شش تیم بالا باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، ‌ورزشی شهرداری اردبیل گفت: در نیم‌فصل دوم تیم شهرداری اردبیل همه بازی‌های خانگی را برده و امیدوار است در هفته‌های آینده نیز برابر حریفان خود به نتیجه قابل قبولی برسد که قطعاً بازی هفته آینده تیم شهرداری مقابل نفت مسجدسلیمان در جنوب کشور برای ما از ارزش و اهمیت خاصی برخوردار است و بعد از آن از نساجی مازندران در اول اسفندماه در اردبیل پذیرایی می‌کنیم تا تیم شهرداری بتواند با کسب نتایج مناسب سیر صعودی خود را دنبال کند.

پورپناهی افزود: شهرداری اردبیل تمام حمایت خود را از این تیم و کادر فنی انجام می‌دهد و در این مدت نه تنها چیزی را در حمایت از تیم شهرداری کم نگذاشتیم بلکه سعی کردیم با وجود مشکلاتی که شهرداری در جذب درآمد داشته، از این تیم حمایت کنیم که حضور گرم هواداران نیز برای ما یک سرمایه بی‌نظیر محسوب می‌شود.

وی بیان کرد:‌ قطعاً برای بازی‌های آینده کادر فنی با تدابیری که می‌اندیشند، تیم به همین روند صعودی خود ادامه می‌دهد هر چند که ممکن است یک تیم دوران فراز و نشیبی داشته باشد اما تلاش جدی بر برد بازی‌های خانگی و کسب حداقل تساوی در خارج از خانه است.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =