به گزارش مهر، وزیر ورزش و جوانان گفت: با اختصاص اعتبارات لازم و انجام برنامه‌های مختلف، مرمت استادیوم آزادی انجام خواهد شد.

 محمود گودرزی  در حاشیه سفر به شهر خورزوق شهرستان دولت‌آباد اصفهان درجمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به روند ساخت پروژه‌های ورزشی اظهار داشت: خوشحال هستیم که با ساخت پروژه‌های ورزشی و تکمیل این پروژه‌ها زمینه توسعه نشان و شادابی ورزش اصفهان و دیگر بخش‌های کشور را فراهم می‌کنیم.

وی در پاسخ به سئوالی پیرامون مرمت استادیوم آزادی تهران افزود: استادیوم آزادی تهران مشکلاتی دارد و بنده چند روز پیش گزارش آن را در دولت مطرح کردم. در حاضر تیم بسیار خوبی از کارشناسان و متخصصان وزارت مشغول بررسی شرایط آن هستند در این زمینه اقدامات موثری صورت گیرد.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: بدون شک در این زمینه اعتبارات خوبی پیش‌بینی می‌شود زیرا این استادیوم به عنوان یکی از سرمایه‌های ملی مورد توجه بوده و باید مرمت شود که هم خطراتی نداشته باشد و هم باعث حفظ آبروی کشور می‌شود.

وی ادامه داد: متأسفانه به دلیل مشکلات موجود اقتصادی، بسیاری از پروژه‌های کشور متوقف شده‌اند و اگر رونق اقتصادی شکل گیرد، ورزش کشور نیز از توسعه اقتصادی و فضای خوب اقتصادی کشور منتفع خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =