به گزارش مهر، استاندار اصفهان گفت: خوشحال هستیم که ورزشگاه نقش‌جهان به عنوان یکی از مطالبات و دغدغه‌های اصلی مردم اصفهان مورد توجه قرار گرفته است.

 رسول زرگرپور  در نشست بررسی روند ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای ساخت ورزشگاه نقش‌جهان اظهار داشت: خوشحال هستیم که امروز با مدیریت دستگاه‌های مختلف، ساخت این ورزشگاه در کیفیت مناسبی انجام می‌شود تا یکی از مطالبات اساسی مردم اصفهان به تحقق بپیوندد.

وی درباره هزینه‌های صورت گرفته در این ورزشگاه گفت: امسال تا کنون نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان بودجه در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان هزینه شده و باید تا پایان کار، این هزینه‌ها را اختصاص دهیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: من در جلسات گذشته به مسئولان اعلام کردم که نگران اختصاص بودجه‌های لازم در این زمینه نباشند زیرا ما در این زمینه همه تلاش خود را انجام می‌دهیم.

وی افزود: درخواست ما از فولاد مبارکه نیز آن بود که کاسه ورزشگاه را تا پایان امسال و زمین چمن آن را تا خرداد آینده تکمیل کنند و امروز این دو قول محقق شده است.

زرگرپور افزود: تکمیل این ورزشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم اصفهان امروز انجام شده و باید تلاش کرد که این موضوع را به سرعت پایان دهیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =