ایلنا نوشت: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس با اشاره به امضای میثاق‌نامه در اتئلاف اصولگرایان درخصوص لزوم انصراف نامزدهایی که در فهرست نهایی قرار نمی‌گیرند، از انصراف خود از شرکت در انتخابات در روزهای آینده خبر داد.

ابراهیم آقامحمدی با اشاره به نهایی شدن فهرست انتخاباتی ائتلاف اصولگرایان، اعلام کرد: باتوجه به میثاق‌نامه‌ای که به امضای تمامی اعضای حاضر در ائتلاف اصولگرایان پیش از نهایی شدن این فهرست ۳۰ نفره رسید، من خود را متعهد می‌دانم که در حمایت از وحدت اصولگرایان از حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهم.

او گفت: البته تا این لحظه به صورت رسمی از نامزدی انتخابات مجلس نهم انصراف نداده‌ام، اما قصد دارم طی روزهای آینده انصراف دهم.

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس نهم که برای شرکت در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه تهران اقدام کرده‌ بود، اعلام کرد: به هیچ عنوان حوزه انتخابیه‌ام را از تهران به خرم‌آباد تغییر نخواهم داد.

آقامحمدی در پاسخ به این سوال که میثاق‌نامه اصولگرایان به امضای چند نفر رسیده، گفت: این میثاق‌نامه در جلسه‌ای با حضور بیش از ۱۸۰ نامزد اصولگرایان مجلس دهم به امضای تمامی نامزدها رسید و با این حساب در روزهای آینده باید منتظر انصراف حدود ۱۵۰ نامزد دیگری که در فهرست نهایی ائتلاف اصولگرایان قرار نگرفتند، باشیم.

29219

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عرشیا A1 ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    8 0
    اولا که اینکار یک زورگویی مجسم و بلا تردید است و ثانیا این حضراتی که ما میشناسیم هیچکدوم به این راحتیها از این سفره الوان دست نمیکشند میگین نه حالا ببینید...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    81 10
    هرکی تولیست عارف باشه رای میدیم .. حتی اگه اصلاح طلب درجه 4 باشن... تا معلوم شه قدرت دست کیه
    • منتقد IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
      33 4
      الله اکبر .. الله اکبر دروود بر مردم فهیم ایران. در ایران جایی برای تندروها و افراطیون وجود ندارد.لیست اصولگرایان را تحریم میکنیم.
  • بی نام A1 ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    28 1
    نمیشه کلا از ایران انصراف بدن؟؟ثواب داره
  • محمدرضا A1 ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    7 0
    من خرم آبادي هستم. خيلي جالبه ايشون قشنگ ميدونه تو خرم آباد بنويسه اصلا راي نمياره اومده از تهران شركت كرده كه با انصرافش امتياز بگيره
  • بی نام IR ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    1 0
    چرا همه اصول گراها دست به این کار خدا پسندانه نمی زنند؟