تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: امیدوارم در این چند روز به قطری‌ها خوش بگذرد و ببینند که ما در خیابان‌های تهران به راحتی قدم می‌زنیم.

علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل الجیش قطر در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: به الجیشی‌ها و صبری لاموشی که فکر می‌کنم قبلاً هم با یکدیگر همبازی بودیم، خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم این چند روز به آنها خوش بگذرد و بببینند که ما در خیابان‌های تهران به راحتی قدم می‌زنیم.
وی افزود: اردویی در ترکیه داشتیم و چند بازی دوستانه برگزار کردیم. همزمان با برگزاری اردوی ما در ترکیه الجیش هم قرار بود در ابوظبی با زنیت سن پتزبورگ بازی کند که تیم آنالیز ما به این بازی توجه داشت. البته بازی به قطر منتقل شد و تیم آنالیز ما به خوبی الجیش را در این بازی زیر نظر گرفت و فیلم بازی آخر آنها در لیگ هم به دست ما رسیده و به خوبی الجیش را آنالیز کرده‌ایم. مربیان هر دو تیم ثابت بوده‌اند و نسبت به سال گذشته تفکرات تغییر نکرده و مطمئنا هر دو مربی تلاش می‌کنند از مرحله پلی‌آف عبور کنند.
سرمربی نفت تهران اظهار داشت: سال گذشته همین موقع با الجیش بازی داشتیم که توانستیم با تلاش زیاد، همت بچه‌ها و حمایت مردم که روی این گزینه سوم تأکید زیادی دارم، این تیم را از پیش‌رو برداریم. امیدوارم این بازی هم هواداران به بچه‌های ما کمک کنند تا بتوانیم الجیش را شکست دهیم. چون بازی پلی آف ما تک بازی است، در این بازی هم خیلی باهوش عمل خواهیم کرد و از امکانات میزبانی‌مان استفاده خواهیم کرد.
منصوریان درباره اینکه دغدغه اصلی‌اش در این بازی چیست، گفت: دغدغه اصلی ما این است که وقتی وارد ورزشگاه می‌شوم روبه‌روی جایگاه VIP مملو از جمعیت باشد و اگر هواداران باشند شرایط ما بهتر خواهد شد. تیمی هستیم که هواداران‌مان را در خانه‌ها پیدا کرده‌ایم و با توجه به اینکه در لیگ قهرمانان آسیا شرایط خوبی داشتیم مردم تیم ما را دست دارند و اکنون هم دغدغه داریم ما را در بازی فردا حمایت کنند. حرف‌های جانبی در خصوص تیم ما زیاد است و این مسائل اهمیتی ندارد، چون اکنون فقط یک هدف داریم و تمرکزمان روی بازی با الجیش است.
وی تأکید کرد: حرف های جانبی در تیم ما رسوخ نمی‌کند و من از نسلی هستم که پیچ‌های سختی را در فوتبال ایران پشت سر گذاشته‌ام. روزی که ما در تهران سوار هواپیما می‌شدیم تا به استرالیا برویم، کسی فکر نمی‌کرد تیم سی و دوم جام جهانی ایران باشد، اما ما توانستیم این اتفاق را رقم بزنیم. اکنون هم به بچه‌هایم گفته ام تمام حرف‌ها را از ذهن‌شان دور کنند و فقط به الجیش فکر کنند. امیدوارم مردم هم با اطلاع رسانی رسانه‌ها و صداوسیما فردا ساعت 18 ورزشگاه آزادی را پر کنند. نگاه ما به جایگاه تیم‌مان در جدول لیگ نیست و مطمئن باشید بازیکنان نفت اگر بخواهند می‌توانند فعل خواستن را صرف کنند.
سرمربی نفت تهران درباره اینکه تیمش متشکل از بازیکنان جوان است و حضور بازیکنان باتجربه‌ای مانند وحید امیری، سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند چقدر می‌تواند به این تیم کمک کند، گفت: وحید امیری که کنار من نشسته از بازیکنان جوان و باتجربه است. او 26، 27 سال بیشتر ندارد و بازیکنی جوان محسوب می‌شود. با این حال کادرفنی نفت بازیکنان جوان نفت را توجیه کرده‌اند و از اهمیت این بازی به بازیکنان گفته‌اند.
منصوریان عنوان کرد: زمانی که 21، 22 سال داشتم و به استقلال آمدم به من گفتند برای این تیم خیلی جوان هستی، اما با اعتمادی که به من شد، اعتماد به نفسی که مربیان به من دادند توانستم پله‌های ترقی را به خوبی بالا بیایم و اکنون اینجا هستم. بازیکنان نفت هم در عین جوانی تشنه موفقیت هستند و فردا می توانند مقابل الجیش موفق شوند.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =