راه اندازی دو واحد صنعتی در شهرستان ماهنشان

همزمان با هفتمین روز از ایام دهه فجر دو واحد صنعتی در شهرستان ماهنشان راه اندازی شد.

به گزارش خبرآنلاین این واحدهای صنعتی طی مراسمی با حضور دکتر عصفوری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان ، امام جمعه و فرماندار شهرستان ماهنشان برگزار گردید.
ناصر فغفوری رئیس سازمان صنعت ،‌ معدن و تجارت استان زنجان در این مراسم با اشاره به راه اندازی واحد فرآوری قیر اظهار داشت: شرکت فراوری قیر نگین ماهنشان با تولید انواع قیر استاندارد بصورت فله ، بشکه و پلی بگ با سرمایه گذاری بالغ بر 40 میلیارد ریال فعالیت خود را آغاز می کند.
وی تصریح کرد : با راه اندازی این واحد صنعتی زمینه اشتغال مستقیم برای 12 نفر و اشتغال غیر مستقیم برای 24 نفر فراهم شده است .
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان به آغاز به کار واحد تولید خوراک آماده آبزیان پرورشی در این ماهنشان اشاره کرد و یادآور شد : با توجه به اینکه شهرستان ماهنشان با تولید 5500 تن ماهی ، رتبه نخست تولید ماهی در استان را در سال 93 به خود اختصاص داده و زمینه اشتغال 1500 نفر را در این شهرستان فراهم نموده است ، ایجاد واحدی جهت تولید خوراک ماهی و همچنین واحدهای فرآوری و بسته بندی آبزیان جزء ضروریات این منطقه به شمار می رفت.
وی افزود: این واحد تولیدی با تولید 4480 تن خوراک آماده آبزیان پرورشی می تواند 50 درصد نیاز این شهرستان را مرتفع نماید.
فغفوری اظهار داشت: تولید خوراک ماهی با کیفیت بالا به موازات مکانیزه کردن مزارع به دستگاه های مدرن آبزی پروری باعث بهبود ضریب تبدیل غذایی و همچنین افزایش حداقل دو برابری تولید در واحد سطح در سطح شهرستان خواهد شد که باعث کاهش هزینه تولید در این بخش و همچنین ترغیب ، توسعه پرورش ماهی و رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این صنعت در شهرستان خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت استان با بیان اینکه این واحد با سرمایه گذاری بالغ بر 62 میلیارد ریال راه اندازی شده است خاطر نشان ساخت : این واحد زمینه اشتغالزایی 27 نفر به طور مستقیم و 54 نفر به طور غیر مستقیم را فراهم نموده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =