رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه سال جاری را با کسری بودجه پیش بینی شده به پایان می رسانیم، گفت: سال 94 سال سختی برای شهرداری و شورای شهر بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل، در آئین تقدیم بودجه سال 95 شهرداری اردبیل، مناطق و سازمان های وابسته به شورای شهر که با حضور مسوولان سیاسی، اجرایی استان برگزار شد، زکی‌ا.. خوشبخت ضمن تبریک ایام ا.. دهه فجر، با ذکر اهمیت آن و تشکر از حضور مسوولان سیاسی اجرایی استان، گفت: سال 94 سال بسیار سختی برای شهرداری و شورای شهر اردبیل بود که البته این امتحان بزرگ الهی را به فال نیک می گیریم.

خوشبخت در ادامه تاکید کرد: با وجود رکودی که تاثیر اصلی آن در امور شهرداری ها مشخص است، سال 94 را به سختی پشت سر گذاشتیم، اما بودجه سال 94 را خوشبینانه تصویب کرده بودیم و الان هم دید خوشبینانه برای بودجه 95 داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل افزود: با وجود این شرایط و تغییر شهردار در این سال، شورای شهر و شهرداری سختی بسیاری را متحمل شدند و در مسائل جاری سعی کردیم مشکلی پیش نیاید اما در مسائل عمرانی به مشکلاتی برخوردیم، که جا دارد از دکتر لطف اللهیان که این فضا را به خوبی مدیریت کردند تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از طلبکاران شهرداری تشکر ویژه کنیم چرا که پیمانکاران و سایر طلبکاران شهرداری سختی زیادی کشیده اند و صبر کرده اند، از طرف شورای اسلامی شهر و شهرداری از این عزیزان که با نجابت و شرافت همکاری کرده اند تشکر می کنم و هرکاری انجام شده با پشتیبانی مردم بوده و مردم ولی نعمت اصلی ما هستند و ما خدمتگزاران مردم هستیم.

خوشبخت اضافه کرد: مطلب دیگر تعامل است و اگر در قوانین ما نقص وجود دارد اینگونه نیست که قابل تغییر نباشد، لذا می توانیم تعامل کنیم تا در مدیریت شهری مشکلی پیش نیاید و ما مخصوصا از دستگاه های نظارتی استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه همه ما باید در کشور عزیز ایران تابع قانون باشیم و در دنیا هیچ انقلابی را نمی یابید که به سرعت انقلاب اسلامی ایران قانون مدار شده باشد، افزود: مطلب مهم دیگر ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری است و هرکسی به هر شکلی که می تواند به شهرداری کمک کند تا به درآمد پایدار برسیم.

خوشبخت در پایان سخنان خود با اذعان به اینکه متاسفانه در بدنه دستگاه ها سرمایه گذاران اذیت می شوند، خاطرنشان کرد: ما از سرمایه گذاران و مشارکت کنندگان استقبال می کنیم و باید با آنها همکاری کنیم، مخصوصا نباید فرصت های فعلی برای ایجاد درآمد پایدار را از دست بدهیم.

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508067

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =