احمدی پرگو مطرح کرد:  800 هزار متر مربع پروانه ساختمانی در کرج صادر شد/کاهش آمار صدور پروانه ساختمان

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج با بیان اینکه در سال 94 صدور پروانه ساخت کاهش چمشگیری داشته است، اظهارداشت: در شش ماهه اول سال جاری حدود 800 هزار متر مربع پروانه ساخت صادر شد که دو هزار و 700 واحد مسکونی را شامل می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احمدی پرگو در نشست تخصصی بررسی وضعیت صنعت ساختمان با بیان اینکه در سال 91 حدود شش میلیون و 200 هزار پروانه ساخت در کرج صادر شد و در سال 92 به پنج میلیون پروانه رسید، ادامه داد: در سال 93، متقاضیان، یک میلیون و 900 هزار متر مربع پروانه ساخت گرفتند که این آمار معادل حدود شش هزار و 766 واحد مسکونی در کرج بود.

وی با اشاره به روند نزولی صدور پروانه ساختمان در کرج از سال 91تا 94، گفت: طبق بررسی هایی که به لحاظ کمی و کیفی ساخت و ساز در این کلانشهر صورت گرفته است، میزان صدور پروانه دراین مدت به طور چشمگیری کاهش یافته است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری کرج پیش بینی کرد: تا پایان سال جاری حدود هفت هزار واحد مسکونی در کلانشهر کرج پروانه ساخت بگیرند.

این مسئول اجرای مقررات فنی ساختمان در کرج را ضروری دانست و اظهار داشت: سه رکن طراحی، اجرا و نظارت در ساخت و ساز مهم است که نظارت می بایست توسط مهندسان ناظرانجام شود.

وی، استفاده از مصالح استاندارد را از موضوعات مهم برشمرد و افزود: در ارتقای کمی و کیفی ساختمان باید به این بخش توجه ویژه شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =