قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان امسال تعداد واحدهای مسکن مهر افتتاح شده از مرز ۷۰۰ هزار واحد عبور کرده که این رقم بزرگ نشان از کار ارزشمند و سازنده دولت است.

به گزارش خبرآنلاین،احمد اصغری مهر آبادی پیش از ظهر امروز دوشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای مسکن مهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته امروز شاهد افتتاح ۵ هزار و ۷۳۱ واحد مسکن مهر در سطح استان کرمانشاه خواهیم بود.

 

وی تعداد واحدهای مسکن مهر افتتاح شده در استان تا به امروز را ۳۷ هزار واحد عنوان کرد و گفت: کار ساختمانی ۹ هزار واحد دیگر نیز به اتمام رسیده که پس از تامین زیرساخت ها تا خرداد سال آینده این تعداد نیز به بهره برداری خواهند رسید.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ابراز امیدواری کرد که با حمایت بانک های عامل پرونده مسکن مهر در استان کرمانشاه تا پایان سال ۹۵ بسته شود.

 

مهر آبادی در ادامه خاطر نشان کرد: در سطح کشور ۲ میلیون و ۲۲۰ هزار واحد مسکن مهر وجود دارد که از این تعداد یک میلون و ۸۶۵ هزار واحد به اتمام رسیده و تا به امروز ۶۱۵ هزار واحد افتتاح کرده ایم.

 

وی ادامه داد: تا پایان امسال تعداد واحدهای مسکن مهر افتتاح شده از مرز ۷۰۰ هزار واحد عبور کرده که این رقم بزرگ نشان از کار ارزشمند و سازنده دولت است.

 

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: واحدهای مسکن مهر افتتاح شده در سطح کشور تا کنون ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار داده اند.

 

مهرآبادی در پایان به بهره برداری از ۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر در خراسان رضوی با حضور رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال پروژه های بیشتری در کشور آماده بهره برداری خواهند بود.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =