امضای تفاهم نامه 3 پروژه خیرساز سلامت در بوشهر

تفاهم‌نامه اجرای 3 پروژه خیر ساز در حوزه سلامت در مراسمی به امضا رسید.

به گزارش خبرآنلاین، تفاهم‌نامه اجرای 3 پروژه در حوزه سلامت در مراسمی با حضور، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، رییس اتاق بازرگانی ایران، معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین کشور، معاون استاندار بوشهر و رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به امضا رسید.
گفتنی است این پروژه‌ها با حضور آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ، مهندس محسن جلال پور رییس اتاق بازرگانی ایران ، دکتراسماعیل غنیان معاون هماهنگی امور استان های مجمع خیرین کشور ، مهندس محمد حسن باستی معاون عمرانی استانداربوشهر ، دکتر علیرضا رئیسی رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و جمعی از خیرین استان کلنگ زنی شد.


چند سالی است که خیرین سلامت به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته و در برخی شهرها نیز پروژه های بزرگی در تراز بیمارستان اجرایی کرده اند، خیرینی که می توانند بال دولت در بخش سلامت باشند و به کاهش هزینه های بیماران کمک کنند.
بر اساس این گزارش سه پروژه بهداشتی و درمانی توسط خیرین کلید زده شده که امید می رود شروعی جدی برای مشارکت افراد و نهادهای توانمند در این زمینه باشد.

اولین پروژه که توسط عبدالرسول نباتخور تعهد شده، همراه سرای بیماران بیمارستان شهدای خلیج فارس است که در دو طبقه با 78 تخت احداث می شود.

همچنین فاز اول مرکز تشخیص و غربالگری سرطان در جوار بزرگراه امام علی(ع) توسط اتاق بازرگانی با برآورد 900 میلیون تومان آغاز شد و سپس توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز می شود.
همچنین مرکز بهداشتی درمانی صاحب الزمان )عج) در بلوار طالقانی (خیابان والفجر) بوشهر نیز با مشارکت خیرین سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی آغاز شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =