افتتاح اینترنت پرسرعت 1420 روستای استان خوزستان /کاهش شکاف دیجیتالی بین شهر و روستا

به منظور توسعه ارتباطات در روستاها و مناطق محروم ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در استان خوزستان ، اینترنت پرسرعت 1420 روستای استان را افتتاح کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات دکتر واعظی که در بدو ورود به استان مورد استقبال استاندار این استان قرار گرفت، با حضور در روستای ثدین و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان نسبت به افتتاح این پروژه مهم ارتباطی اقدام کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم ، با تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از رشادتهای دلاور مردان این استان در روزهای نخست جنگ تحمیلی اظهار داشت : به امید خداوند و تدبیر دولت ، اوضاع اقتصادی کشور توسعه یافته و برنامه دولت در زمینه توسعه روستاها و استانها نیز در پی آن انجام خواهد شد.

دکتر واعظی با بیان این که وزارت ارتباطات همگام با دولت در مسیر کاهش شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها حرکت می کند، افزود: ملت ایران در هر نقطه‌ای که باشند؛ دارای حقوق یکسان هستند و دولت نیز متعلق به تمام ملت ایران است وخود را خدمتگذار ملت می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: دولت خدمت به روستائیان را مورد توجه قرارداده و در این راستا، ارایه اینترنت پرسرعت به 1420 روستا در این استان کلید خورد.

دکتر واعظی خاطرنشان کرد: هدف ارایه اینترنت پرسرعت، به روستاها، رونق اقتصادی و کسب و کار و رفاه روستاییان است.

وی از اختصاص 6 هزار میلیارد ریال جهت ارایه اینترنت پرسرعت به روستاها خبر داد و گفت: این مبلغ به 9 هزار میلیارد ریال خواهد رسید.

وزیر ارتباطات بهره‌مندی روستاییان از آموزش الکترونیک ، سلامت الکترونیک و خرید و فروش اینترنتی را از مزایای پروژه افتتاحی امروز برشمرد و گفت: امید است جوانان روستا با کمک ما و برنامه‌ریزی خود ، از خدمات این پروژه بهره‌ کافی را ببرند و به توسعه زادگاه خود کمک کنند.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =