میزان نوشت: معاون سازمان راهداری کشور از بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی کشور خبر داد و گفت: تردد در گردنه‌های زنجان، همدان و کردستان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

عبدالهاشم حسن نیا در رابطه با بارش برف شدید در محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: تردد خودرو در محورهای زنجان، همدان، کردستان و راه‌های منتهی از استان تهران به سمت شمال، کندوان، فیروزکوه و هراز به علت بارش برف تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

محور زنجان -قزوین به طور مقطعی مسدود است

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بارش برف و کولاک در محور زنجان- قزوین تشدید یافته است، این محور به علت ارتقای ایمنی به صورت مقطعی مسدود شده است.

معاون سازمان راهداری کشور عنوان کرد: با توجه به اینکه محورهای کوهستانی امشب هم با بارش برف شدید همراه خواهند بود، سعی داریم با خدمات‌دهی مناسب و به موقع رانندگان را به نحو بهینه راهنمایی کنیم.

محور زنجان -طارم بسته است


حسن نیا با بیان اینکه محور زنجان به سمت طارم به علت کولاک و بارش برق شدید بسته شده است، گفت: محور زنجان به سمت طارم که منتهی به استان گیلان است، به علت شدت باد و کولاک شدید بسته شده و امیدواریم با فروکش کردن کولاک و شدت باد نسبت به بازگشایی این محور بتوانیم اقدام کنیم.
47304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =