مجید کاویانی:  بررسی چالش های ساخت و ساز تاثیر مثبتی در ارتقاء حوزه شهرسازی خواهد داشت

مجید کاویانی در میزگرد تخصصی بررسی وضعیت صنعت ساختمان گفت: هدف از این نشست بررسی چالش های ساخت و ساز و نتیجه گیری از تاثیرات مثبت رفع این چالشها در حوزه شهر سازی می باشد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، مجید کاویانی در این جلسه که عصر روز یکشنبه برگزار شد، گفت: عده ای از تحلیل گران معتقدند سال آینده قیمت مسکن نسبت به نرخ تورم افزایش دارد و به دلیل ورود وام‌ها از نیمه سال ۹۵ مردم نیز برای خرید مسکن اقدام می‌کنند که به تبع آن و با توجه به بروز این تحولات با افزایش میزان تقاضا و عرضه مسکن و تعادل در بازار خواهیم بود.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر افزود: از دیگر اهداف برپایی این نشست علاوه بر بررسی چالش ها صنعت ساختمان پیش بینی وضعیت رونق یا ادامه رکود بازار مسکن و ساخت و ساز است؛ امیدواریم با ادامه این نشست ها به نتایج مطلوبی در این راستا دست یابیم.

حسام عباسی، عضو دیگر شورای اسلامی شهر کرج در این نشست اذعان داشت: مطلوب است، تصمیم هایی که در این جلسات گرفته می شود به مصوبه در شورای شهر کرج تبدیل شود تا بتوان آثار آن را مشاهده کرد.

عباسی با اشاره به اینکه اگر لغو تحریم ها به موقع انجام و وعده هایی که از سوی مسئولان ارشد کشوری داده شده است، محقق شود، پیش بینی می شود سال آینده صنعت ساخت و ساز در کشور رونق بگیرد.

وی، بیان داشت: در صنعت ساخت وساز رقبای مبهمی همچون بانک ها وجود دارند، چرا که اگر مردم احساس کنند که در صنعت ساخت و ساز و دیگر بخش ها رونق وجود دارد سرمایه های خود را از بانک خارج می کنند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =