عملیات ساخت همراه سرای بیمار در بوشهر آغاز شد

دبیر امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد و خیریه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از آغاز عملیات ساخت همراه سرای بیمار در کنار بیمارستان شهدای خلیج فارس شهر بوشهر خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین، حجت الاسلام محمود عبدالهیاین اظهار داشت:  پروژه ها شامل همراه سرای بیماران بیمارستان خلیج فارس، مرکز تشخیص غربالگری درمان سرطان و مرکز بهداشتی درمانی صاحب الزمان(عج) است.

وی افزود: همراه سرای بیماران بیمارستان خلیج فارس در دو طبقه در زمینی به مساحت هزار و 736 مترمربع و 786 متر فضای اقامتی با 78 تخت احداث می شود.

دبیر امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد و خیریه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهارکرد: فاز اول مرکز تشخیص و غربالگری درمان سرطان در زمینی به مساحت یک هکتار و 650 متر زیربنا احداث می شود که تامین هزینه ساخت این مرکز را مجمع سلامت استان و تجهیزات آن را دانشگاه علوم پزشکی متقبل شده اند.

وی یادآور شد: فاز دوم این پروژه مرکز رادیو گرافی است که با 90 میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت دو هزار و 600 متر احداث و تجهیز خواهد شد.

 

حجت الاسلام محمود عبدالهی گفت: مرکز بهداشتی درمانی صاحب الزمان(عج) در بلوار طالقانی(والفجر) بوشهر نیز با مشارکت خیرین سلامت استان و دانشگاه علوم پزشکی احداث می شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =