وزیر امورخارجه کشورمان پس از دریافت نشان لیاقت از سوی رئیس جمهوری حسن روحانی گفت: بزرگترین نشان افتخار برای مردم بزرگ ایران است.

 

 

 



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دکتر محمدجواد ظریف پس از دریافت این نشان افزود: از طرف خودم از همه سرورانی که افتخار داشتم در خدمت آنها این خدمت را برای مردم بزرگواری که سزاوارترین برای تشکر و قدردانی هستند و نیز از ریاست جمهور به خاطر لطفی که در حق ما داشتند سپاسگزاری می کنم.

وی تصریح کرد: آنچه باعث شد تیم مذاکره کننده با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری و با هدایت شخص ریاست محترم جمهور که بیشترین سهم را در به نتیجه رساندن مذاکرات داشتند و آنچه باعث شد این تیم این وظیفه را به سرانجام برساند چیزی نبود جز هوشیاری و مقاومت مردم بزرگ ایران که حربه تحریم را ناکارآمد کردند و قدرتهای جهانی را ناگزیر از تعظیم در برابر اراده این ملت بزرگ کردند و آنها را به تکریم این ملت بزرگ واداشتند.

وزیر امور خارجه گفت: این افتخار بزرگ مردم را مدیون شهدای انقلاب ، شهدای هسته ای و مدیون پیام راستین انقلاب و یادگار واقعی امام و امت هستیم امامی که به ما یاد داد خودمان را باور کنیم و در برابر قدرتها  از مقاومت و مبارزه نهراسیم و  از مذاکره و تعامل نترسیم.

ظریف تاکید کرد: واقعا اعتقاد دارم که بزرگترین نشان افتخار برای مردم بزرگ ایران است.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    32 5
    من هم ازتو سپاسگزارم . . .