وزیر دفاع: هیچ گاه از تقویت توان موشکی کشور غفلت نمی کنیم

ایرنا نوشت: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ملت ایران، رییس جمهور و دولت هیچ گاه لحظه ای از تقویت توان دفاعی کشور بویژه توان موشکی غفلت نمی کنند.

سردار حسین دهقان روز دوشنبه در آیین تجلیل از خانواده شهدای هسته ای و افتخارآفرینان برجام در هنگام دریافت نشان ملی درجه یک شجاعت از سوی رییس جمهور خطاب به دشمنان مردم ایران تاکید کرد که این ملت، دولت و رییس جمهور هیچگاه ذره ای و لحظه ای از تقویت توان دفاعی کشور غفلت نمی کنند بخصوص آنچه خار چشم آنها یعنی اقتدار و توان موشکی است.

وی افزود: ملت ایران باید دو دستاورد بزرگ را مورد عنایت قرار دهند اول تثبیت حقوق هسته ای که ناشی از مقاومت ملی و فناوری های بومی است و دوم رد این اتهام ناجوانمردانه به ملت ایران که از مسیر صلح آمیز هسته ای بیرون رفتند.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از رييس جمهور که به نمایندگی از مردم به تعدادی از دست اندرکاران این اتفاق بزرگ تقدیر کردند، سپاسگزاری کرد و یادآور شد: ملت باید خود را قدردان تدبیر و امید آفرینی رییس جمهوری بدانند.

دهقان ادامه داد: این دستاورد، مدیون مقاومت ملت، هدایت رهبری، عزم، اراده و مسئولیت پذیری، هدایت مدبرانه رییس جمهور، تلاش خستگی ناپذیر دست اندرکاران پیشبرد مذاکرات در صحنه عملی متکی بر عزم و اراده ایمان و اعتقاد و دانستن همه پیچ و خم های این حرکت پیچیده است.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز از رییس جمهور نشان های ملی درجه یک لیاقت و شجاعت دریافت کردند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507897

برچسب‌ها