لحظه ای که صالحی از رئیس جمهور نشان لیاقت دریافت کرد

رئیس سازمان انرژی اتمی امروز در همایش برجام ، نشانهای درجه یک لیاقت و درجه سه خدمت و نیز لوح زرین سپاس دریاف کرد.


 

 

 




به گزارش خبرآنلاین ، علی اکبر صالحی پس از دریافت نشان ملی خود افزود: مایه بسی مباهات است که به عنوان خدمتگزاران کوچک میهن عزیز اسلامی در مراسم تقدیر از تلاشگران و فعالان جبهه دیپلماسی هسته ای حضور یافته ایم.

وی افزود: طی چند روز گذشته با خود می اندیشیدیم که براستی چه کسانی شایسته تقدیر و قدردانی هستند.

صالحی تصریح کرد: بر این باور هستیم که مراسم امروز آیین قدردانی و تقدیر از ملت بزرگ ایران است که با پایمردی و استقامت ستودنی خویش ، خدمتگزاران و خادمان خود را در کسب حداکثری منافع ملی در این کارزار دیپلماتیک یاری رساندند.

وی ادامه داد: مراسم امروز در حقیقت آیین قدردانی از رهبر فرزانه انقلاب است که با درایت و هوشمندی مثال زدنی خویش مسیر را برای حرکت عزتمندانه ما در این راه پرفراز و نشیب هموار کردند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مراسم امروز را باید آیین قدردانی از دولت خدمتگزار و ریاست محترم جمهوری بدانیم که ایشان با ره توشه ای از تجارب و اندوخته سالیان متمادی در صحنه سیاست و در عرصه روابط بین الملل تدابیر خردمندانه و شجاعانه ای اتخاذ کردند.

وی افزود: مراسم امروز آیین قدردانی از همدلی و همراهی قوای سه گانه در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در حوزه سیاست خارجی است و ما برخود فرض می دانیم تا به نقش آفرینی ریاست محترم مجلس شورای اسلامی اشاره  و از تلاشهای ایشان قدردانی کنیم .

صالحی گفت: بالاتر از همه باید متذکر شد که عبور پیروزمندانه از این گذرگاه بیش از پیش به یمن الطاف الهی و به برکت خون پاک شهدای گرانقدر انقلاب و شهدای والامقام صنعت هسته ای میسر شد.

وی ادامه داد: امروز ملت بزرگ و تمدن ساز ایران با ره توشه ای بی بدیل و گرانبها از میراث عظیم فرهنگی و کارنامه درخشان در ارائه شیوه های کارآمد حکمرانی مبتنی بر ولایت فقیه و مدیریت کلان بار دیگر لیاقت ، توانمندی و ظرفیت بی پایان خود را جلوه گر ساخته است.

رئیس سازمان انرژی اتمی اظهار داشت: اکنون با قاطعیت و به روشنی می توان به این واقعیت اذعان کردکه ملت بزرگ ایران بر سکوی یک جهش بزرگ به سمت تعالی و پیشرفت قرار گرفته است .

وی افزود: خوشبختانه در جریان مذاکرات هسته ای زمینه ای فراهم شد تا ضمن رفع تحریم های ظالمانه و رفع موانع موجود در مسیر تعامل سازنده با جهان ، دستاوردها و زیرساختهای صنعت هسته ای به تمامی حفظ شود.

صالحی گفت: از این فرصت استفاده  و بار دیگر اعلام می کنیم که فعالیتهای ما در زمینه غنی سازی ، تحقیق و توسعه ، بهسازی و نوسازی راکتور آب سنگین اراک ، اکتشاف و استخراج و احداث نیروگاههای جدید ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: افزون بر این بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر است تا خدمات و دستاوردهای این صنعت راهبردی در حجم وسیع در اختیار بخش صنعت و کشاورزی و سلامت قرار گیرد.

صالحی در پایان از تلاشهای محمد نهاوندیان سرپرست نهاد ریاست جمهوری و حسین فریدون دستیار ویژه رئیس جمهور به خاطر تلاش در عرصه مذاکرات هسته ای قدردانی کرد.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    5 0
    چه موزیک بدی انتخاب شده بود برای لحظه اهدای مدالها...
  • بی نام A1 ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    8 1
    درود بر این دانشمند دوست داشتنی