ایسنا نوشت: رئیس کمیسیون اعطای نشان‌های دولتی اظهار کرد: ملت از زمانی که رهبری مذاکره کنندگان را فرزندان انقلاب و افرادی شجاع و متدین برشمرده‌اند، خادمان خود را تکریم می‌کند.

محمد نهاوندیان رئیس کمیسیون اعطای نشان‌های دولتی صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده‌های شهدای هسته‌ای و افتخارآفرینان برجام با اشاره به تاریخچه سنت قدرشناسی در ایران، خاطرنشان کرد: ما سنت گران قدرشناسی را از فرهنگ اسلامی و ایرانی خود آموخته‌ایم.

وی با بیان اینکه ملت ما ملتی قدرشناس است، اظهار کرد: ملت ما خدمت صادقانه و بی‌ریا و تظاهر را می‌شناسد و ناسپاسی و قدرناشناسی را برنمی‌تابد. این ملت از امام رضا (ع) آموخته‌ است کسی که سپاس نعمت را از مخلوق نشناسد، سپاس خالق را نمی‌گذارد.

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اعطای نشان از سوی رئیس جمهور به اعضای تیم مذاکره کننده هسته‌ای، خاطرنشان کرد: ملت ایران از زمانی که رهبر خود که مذاکره کنندگان را فرزندان انقلاب خواندند و آنان را امین، غیور، شجاع و متدین برشمردند، خادمان خود را تکریم می‌کند.

نهاوندیان تأکید کرد: این تقدیر از اشخاص محدود نیست بلکه تقدیر از نمادهای غیورانه ملتی است که در احقاق حق شجاعانه در عرصه دیپلماسی حضور پیدا کردند و به پیروزی افتخارآمیز منجر شد.

وی با اشاره به انتخاب حسن روحانی از سوی مردم در سال 92، گفت: روزی که مردم پرچم تعامل سازنده را به پرچمدار تدبیر و امید سپردند، عزم کردند که در میدان منطق، اخلاق و مذاکره نیز همچون میدان صبر و تحمل و مقاومت سرافراز بیرون آیند.

رئیس کمیسیون اعطای نشان‌های دولتی در پایان با گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای، خاطرنشان کرد: امروز سردارانی از وزارت خارجه، سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع، وزارت اطلاعات و تیم اقتصادی به عنوان نمادهایی از میلیون‌ها مرد و زنی که افتخار آفریدند، از سوی رئیس جمهور مورد تجلیل قرار می‌گیرند و نشان و لوح سپاس دریافت می‌کنند.

27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =