یک هزار و ۷۰۰ روستا در استان وجود دارد که پراکندگی و صعب‌العبور بودن روستاها مشکلاتی را برای تحت پوشش قرار دادن جمعیت این مناطق ایجاد کرده است.

به گزارش خبر آنلاین از یاسوج ،مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای هماهنگی مجموعه تعاون، کار و رفاه با اشاره به اقدامات صندوق بیمه کشاورزی، روستائیان و عشایر استان  گفت: ۱۷ درصد جمعیت هدف در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفتند.
عیسی کریمی به تعداد خانوار های روستایی در استان اشاره کرد و اعلام کرد: ۹۰ هزار خانوار روستایی و عشایری جامعه هدف این صندوق است که باید تحت پوشش صندوق قرار گیرد که در حال حاضر ۱۷ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش این صندوق هستند.

 کریمی اشاره  کرد: سال جاری علی‌رغم خشکسالی‌ که وجود داشت ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار تحت پوشش این صندوق قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۱۷ درصد جمعیت هدف در استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش بیمه صندوق کشاورزان، روستائیان و عشایر قرار گرفتند، گفت: یک هزار و ۷۰۰ روستا در استان وجود دارد که پراکندگی و صعب‌العبور بودن روستاها مشکلاتی را برای تحت پوشش قرار دادن جمعیت این مناطق ایجاد کرده است.

این مسئول بیان کرد: صندوق بیمه استان برای آشنایی مردم با خدمات ارائه شده برنامه‌های مختلفی را در رسانه‌ها و صدا و سیمای استان اجرا کرده که یک هزار و ۱۰۰ دقیقه برنامه رادیویی و ۲۵۰ دقیقه برنامه تلویزیونی برای آشنایی مردم با خدمات این بیمه بوده است.

کریمی تصریح کرد: تلاش خود را برای پوشش صددرصدی جامعه هدف صندوق بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر انجام می‌دهیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =