امروز همچنین طرح گازرسانی به روستاهای حومه غربی کهگیلویه به اتمام رسید و تعداد 18 روستا در مجموعه فیلگاه از مزایای پیوستن به شبکه گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

خبر آنلاین استان کهگیلویه و بویراحمد ،همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی از طرحهای گازرسانی به 26 روستا در دوشهرستان کهگیلویه و چرام بهره برداری شد .
مدیرعامل شرکت گاز استان کهکیلویه و بویراحمد از  اتمام پروژه های گازرسانی به 18 روستا در شهرستان کهگیلویه و  8 روستا در شهرستان چرام خبرداد.
هوشنگ صیدالی در آیین بهره برداری از این طرحها که با حضور مسوولان و مردم برگزار شد گفت: امروز  تعداد  8 روستا از حوزه مندان و سواری در شهرستان چرام با اجرای حدود 40 کیلومتر شبکه گذاری گاز طبیعی به مصرف کنندگان گاز طبیعی پیوستند . وی افزود : برای اتمام این پروژه حدود 28 میلیارد ریال اعتبار صرف شده  و حدود 436 خانوار با جمعیتی حدود 1750 نفر را تحت پوشش قرار داده است .
مدیرعامل شرکت گاز استان کهکیلویه و بویراحمد تصریح کرد : امروز همچنین طرح گازرسانی به روستاهای حومه غربی کهگیلویه به اتمام رسید و تعداد 18  روستا در مجموعه فیلگاه از مزایای پیوستن به شبکه گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
صیدالی گفت: طرح گازرسانی به روستاهای حومه غربی کهگیلویه با اجرای حدود 39 کیلومتر شبکه گذاری  گاز طبیعی و صرف حدود 17 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و تعداد 413 خانوار با جمعیتی حدود 2065 نفر را تحت پوشش قرار داده است.
در پایان این مراسم آقای بزرگواری نماینده مردم شهرستان کهگیلویه گفت: خدا رو شکر میکنم که تعهد وتلاش کارکنان شرکت گاز استان باعث شد که من بخاطر قولی که به مردم روستاهای حوزه غربی کهگیلویه داده بودم،  شرمنده نشوم و از زحمات ایشان که این پروژه را زودتر از موعد مقرر به اتمام رساندند کمال تشکر و قدردانی را دارم .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =