استقلال تهران در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال اهواز به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پرویز مظلومی متوجه غرور بازیکنانش شده بود که دیروز گفت نباید استقلال اهواز را دست کم گرفت. مسابقه استقلال تهران و استقلال اهواز، جدال تیم های اول و آخر جدول بود. استقلال تهران از نظر بازیکن و امتیاز و کادر فنی و هر موضوع دیگری، بسیار سرتر از استقلال اهواز است اما این هم برای اینکه مطمئن باشیم چنین تیمی می تواند حریفش را قطعا شکست دهد کافی نیست.

استقلال اهواز در مسابقه با استقلال تهران اول گل خورد. دقیقه 28 بود که امید ابراهیمی از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه استقلال اهواز را باز کرد. نیمه اول هم با همین گل تمام شد. اما در نیمه دوم استقلال اهواز دروازه حریف را باز کرد. دقیقه 58 بود که حمزه خذیراوی گل دوم تیمش را زد و استقلال تهران را در ورزشگاه آزادی غافلگیر کرد.

پس از آن هم با وجود اینکه تصور می شد استقلال تهران بیشتر حمله کند، اما استقلال اهواز حملات بیشتری انجام داد و حتی در دقیقه 90 هم یک ضربه کاشته بسیار خوب زدند که خود اهوازی ها معتقد بودند طالبلو توپ را از داخل دروازه درآورده اما تصمیم داور مهم بود که چنین اعتقادی نداشت.

در چند دقیقه وقت تلف شده بازی ، استقلال تهران فشار بیشتری آورد و چند بار موقعیت های خطرناکی هم داشت اما توپ های آن ها گل نشد و در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =