تسنیم نوشت: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تماشاگران در ورزشگاه و در خانه از دیدن بازی با ذوب آهن لذت بردند.

برانکو ایوانکوویچ در خصوص تساوی تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: بازی خیلی قشنگی بود. هر دو تیم در رده بالای فوتبال بازی کردند و تماشاگران در ورزشگاه و در خانه از دیدن بازی لذت بردند.
وی افزود: امروز تماشاگران شاهد یک بازی زیبا و تماشایی بودند و فکر می‌کنم اوج هیجان را در این بازی دیدند. کارهای زیبایی در زمین مسابقه انجام شد و در نهایت 4 گل به ثمر رسید که سهم هر تیم 2 گل بود.
سرمربی پرسپولیس با تمجید از عملکرد شاگردانش تاکید کرد: به بازیکنانم تبریک می‌گویم به خاطر بازی زیبا و با کیفیتی که ارائه دادند. متاسفانه اتفاقی که نباید می‌افتاد رخ داد و 3 امتیازی که راحت در دست‌مان بود تبدیل به یک امتیاز شد. زمانی که یک بر صفر جلو بودیم صاحب ضربه پنالتی شدیم که اگر آن توپ گل می‌شد همه چیز برای حریف ما سخت و شاید تمام شده بود. متاسفانه مانند قبل باز هم نتوانستیم در زدن ضربه پنالتی موفق باشیم و در ادامه شرایط طوری رقم خورد که ذوب‌آهن با اعتماد به نفس بیشتری روی دروازه ما حمله کرد و به 2 گل رسید.
برانکو در واکنش به این سوال که آیا نتیجه بازی عادلانه بود یا نه، گفت: هرکس از دیدگاه خودش در مورد بازی اظهارنظر می‌کند، به هر حال بازی تمام شده و سهم هر تیم فقط یک امتیاز است. نمی‌توان گفت ذوب‌آهن مستحق امتیاز نبود چرا که آنها هم برای به تساوی کشاندن بازی نهایت تلاش خود را انجام دادند و تا دقیقه 91 با تمام وجودشان تلاش کردند که در نهایت به گل رسیدند.
وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش با روندی که در پیش گرفته می‌تواند قهرمان لیگ شود، یا نه گفت: ما در نیم‌فصل اول با این تعداد بازی فقط یک امتیاز گرفته بودیم اما در نیم‌فصل دوم با همین تعداد مسابقه 6 امتیاز کسب کرده‌ایم که شاید می‌توانست بیشتر هم شود، نه فقط ما بلکه تیم‌های استقلال تهران، خوزستان، سپاهان، ذوب‌آهن تا روز آخر شانس قهرمانی خواهند داشت و الان اینکه بگوییم چه تیمی قهرمان می‌شود واقعا نامعلوم است.
برانکو همچنین در نشست خبری گفت: باید بابت غیبت روز گذشته‌ام در نشست خبری عذرخواهی کنم که به دلیل کسالت به نشست نرسیدم. قبل از هر چیزی باید بگویم تماشاگران استادیوم و خانه بازی زیبایی را تماشا کردند.
وی ادامه داد: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که این بازی را از خود به نمایش گذاشتند. همه چیز دست‌مان بود، هم نتیجه، هم پنالتی و هم شانس‌های گل برای ما بود، اما این قانون فوتبال است که اگر از موقعتیت‌ها استفاده نکنید جریمه می‌شوید. من به هر دو تیم تبریک می‌گویم و هر دو تیم نشان دادند چرا در بالای جدول قرار دارند و با انگیزه برای صدر جدول می‌جنگند. چیزی که من از بازیکنانم می‌خواستم این بود که از خود اراده و انگیزه نشان دهند که این را در بالاترین سطح نشان دادند. این نشانه فرصتی است که داریم و در کنار هواداران پر شوری که داریم، امیدواریم در پایان فصل بهترین نتیجه را بگیریم. از تماشاگران هم برای حضورشان در ورزشگاه و حمایتی که کردند، تشکر می‌کنم.
سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: مجبور به انجام تعویض‌ها شدیم. لوکا ماریچ در عضله ساق پا احساس گرفتگی کرد و همین طور مهاجم سوم ما (مسلمان) هم مصدوم شد که مجبور شدیم اومانیا را به بازی بفرستیم. سانتری که روی دروازه شد عالی بود و تبریزی به خوبی توپ را به گل کرد. می‌توانم بگویم ذوب‌آهن بدون داشتن موقعیت چندانی دو گل به ما زد.
برانکو در واکنش به این مسئله که لوبانف وقت تلف می‌کرد، خاطرنشان کرد: متوجه شدید برای دروازه‌بان ما چه اتفاق افتاد که می‌گویید وقت تلف می‌کرد؟ من متوجه منظورتان نمی‌شوم،‌ آیا دروازه‌بان ما باید دروازه را خالی می‌گذاشت تا ذوب‌آهنی‌ها گل بزنند؟ در این بازی که ابتکار عمل دست ما بود و ذوب‌آهن کاری نکرده بود.
وی با اشاره به وضعیت ذوب‌آهن ادامه داد: در خصوص ذوب‌آهن به بازیکنان هشدار داده و صحبت کرده و گفته بودیم این تیم شرایط خوبی دارد. ذوب‌آهن در دو فصل اخیر قهرمان جام حذفی شده، به فینال رسیده و این اتفاق نیست. آنها تیم خوبی دارند، کیفیت بالایی دارند و یکی از کاندیداهای قهرمانی هم هستند.
سرمربی پرسپولیس درباره متوقف شدن تیمش مقابل سپاهان و ذوب‌آهن در دو هفته پیاپی گفت: این آتش بازی‌ و یک نبرد است که ممکن است هر نتیجه‌ای رقم بخورد. طبیعی است که در فوتبال مدرن دوئل زیاد است، خطا زیاد می‌شود و کارهای تهاجمی هم بیشتر صورت می‌گیرد. شما بیشتر از من می‌دانید که رقابت پرسپولیس با سپاهان و ذوب‌آهن چقدر تنگاتنگ است. طبیعی است که هر سه تیم برای پیروزی مقابل هم تلاش کنند و ما هم در این دو بازی اخیر تمام تلاش‌مان را کردیم و بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم. بازی هجومی، موقعیت‌های زیاد گل و همه باید از این اتفاقات خوشحال باشیم.
برانکو درباره اینکه ذوب‌آهن فقط دو موقعیت گل داشت که به گل تبدیل کرد، گفت: ذوب‌آهن دو موقعیت داشت که از روی شانس زیاد آنها را تبدیل به گل کرد و فکر نمی‌کنم موقعیت‌های زیادی روی دروازه ما خلق کرده باشد. این تیم یک پنالتی گرفت و یک توپ هم اتفاقی به کنار زمین ما آمد که ارسال و تبدیل به گل شد، اما پرسپولیس همه چیز داشت. پنالتی، تک به تک و انواع و اقسام موقعیت‌ها که بسیاری از آنها را از دست دادیم و در اصل خودمان مقصر هستیم که این توپ‌ها تبدیل به گل نشد.
43 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =