پیکر پاک و مطهر شهیدان مصطفی قاسم‌پور و اسماعیل شجاعی از شهدای مدافع حرم اهل آذربایجان غربی امروز با حضور مسئولان لشکری و کشوری و خانواده های معظم شهدا تشییع شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، پیکر پاک و مطهر شهیدان مصطفی قاسمپور و اسماعیل شجاعی از شهدای مدافع حرم اهل آذربایجان غربی امروز با حضور سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور ، نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان غربی ، مسئولان لشکری و کشوری و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و قشرهای مختلف مردم قدر شناس ارومیه از میدان انقلاب تا میدان امام حسین(ع) ارومیه در مسیر خیابان امام خمینی(ره) بر دوش مردم قدرشناس و هم رزمانشان تشییع شد.
بعد از ظهر امروز آیین استقبال و تشییع شهید اسماعیل شجاعی اولین شهید مدافع اهل‌سنت استان آذربایجان غربی از مقابل ورزشگاه وحدت بوکان برگزار می‌شود.
شهید اسماعیل شجاعی اهل روستای نوبار شهرستان بوکان بود که از یک سال قبل برای مبارزه علیه نیروی ضد بشری داعش در کنار سایر رزمندگان اسلام به دفاع از حرم اعزام شده بود که سه روز قبل به شهادت رسید.
شهید مصطفی قاسم‌پور نیز از شهروندان ارومیه بود که در قالب نیروهای مدافع حرم از ماه‌ها پیش در جبهه‌های مبارزه با دعش در سوریه حضور داشت و سه روز پیش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =