نبود فضای مفرح یکی از نقدهای جامعه جوان شهر اهواز است.

احمد غفوری - چرا تا کنون هیچ نماینده‌ای به جرات از نبود فضای مفرح در شهر انتقاد نکرده؟ چرا اغلب کنسرت ها با مشکل مواجه می شوند؟ جوانان اهواز یک نگاه ساختار شکن در حوزه موسیقی می خواهند.


میدانیم بسیاری از جوانان از وضعیت بیکاری مینالند و بدون شک این موضوع تبعاتی در فضای شهر نیز به دنبال دارد. صاحب نظران می‌گویند اوقات فراغت پیوند تنگاتنگی با شخصیت و زندگی معنوی و فرهنگی افراد دارد. چرا که از سویی از فرهنگ جامعه تاثیر می‏گیرد و از سویی دیگر بر آن تاثیر می‏گذارد.


متاسفانه در سطح شهرستان اهواز فضاهای مفرح معنوی که می تواند کار کرد و تاثیر بسیاری در هویت بخشی به جوانان ایفا کند در گویی گم شده است.

شهرستان اهواز و در کل استان از یک بضاعت هنری خوبی برخوردار است و انتظار می رود  لزوم ایجاد فضای تنفس برای هنرمندان مورد توجه قرار گیرد. باید یک سیاست گذاری خیلی خوب با دیدگاه‌های مناسب و متفاوت در این زمینه ایجاد شود. در زمینه کاریکاتور، تئاتر، فیلم کوتاه، فیلم های سینمایی بلند، ادبیات و ... افتخارات زیادی را در سطوح بین المللی و کشوری از استان داشته‌ایم؛ این نشان می دهد ما نیز مانند دیگر کشورها قابلیت اجرایی کردن طرح ها و برنامه ها را برای ایجاد تلنگری در شخصیت و هویت‌مان داریم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =