مجید مظفری به عنوان یکی از بازیگران فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو؟» در نشست خبری و نقد و بررسی این فیلم حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مظفری در این نشست درباره‌ی مدت زمان کناره‌گیری‌اش از کار سینما گفت: «من نمی‌توانستم با ارشاد قبلی کار کنم. آن‌ها هم نمی‌توانستند با من کار کند. کناره‌گیری کردم و هشت سال کار نکردم. این کار نکردن دوبار برای من پیش آمد. بار قبل هم قبل از «مسافران» بهرام بیضایی بود.»

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در ادامه از دلیل همکاری‌اش در دولت جدید صحبت کرد و گفت: «بعد از آمدن دولت جدید، نشانه‌هایی از مهر و محبت به هنرمندان و پیشکسوتان دیدم. من مریض بودم. افسردگی شدید داشتم. سه ماه از خانه بیرون نیامدم. بعد از سه ماه، روزی که تنها بودم زنگ خانه به صدا درآمد و آقای ایوبی و فرجی به دیدن من آمدند. بدون عکاس، بدون هیچ اخباری.»

بازیگر «کفش‌هایم کو» درباره‌ی بازگشتش به کار و ورودش به این فیلم سینمایی توضیح داد: «کم‌کم من را به بازی گرفتند. برایم در جشنواره‌ی یاس بزرگداشت گرفتند که برایم خیلی جذاب بود. مثل تولدی دیگر بود. در آن‌جا با آقای پوراحمد ارتباط نزدیکی برقرار کردم و ایشان به من پیشنهاد کار دادند. واقعا خدا را شکر می‌کنم که بعد از بازی در فیلم بیضایی، جلوی دوربین پوراحمد رفتم.»

۵۸245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =