تبلیغات نامزدهای مجلس خبرگان از شبکه استانی کردستان پخش می‌شود

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان گفت: هریک از نامزدهایی که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید شده و وزارت کشور اعلام کند، به صورت مساوی می توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز کردستان استفاده کنند.

به گزارش خبرآنلاین کردستان، مراد جعفری از برگزاری جلسه کمیسیون بازرسی و تبلیغات انتخابات مجلس خبرگان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای مواد 19 تا 22 قانون انتخابات، برنامه‌های تبلیغاتی رادیو و تلویزیونی نامزدهای انتخابات خبرگان باید قبل از پخش، ضبط شود و مورد تایید کمیسیون بازرسی تبلیغات انتخابات خبرگان رهبری استان قرار گیرد.

وی افزود: این کمیسیون به منظور برخورداری یکسان نامزدهای خبرگان از امکانات دولتی و بازرسی از نحوه تبلیغات نامزدها تشکیل شده است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان در ادامه عنوان کرد: هر یک از نامزدهایی که صلاحیت آنان توسط شورای نگهبان تأیید شده و وزارت کشور اعلام کند، به صورت مساوی می‌توانند از امکانات صدا و سیمای مرکز کردستان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: پس از انتشار رسمی اسامی نامزدها، فعالیت تبلیغاتی انتخاباتی آنان 15 روز قبل از روز اخذ رأی شروع می شود و تا 24 ساعت قبل از اخذ رأی ادامه خواهد داشت.

جعفری خاطرنشان کرد: هرگونه سوءاستفاده تبلیغاتی یا تخلف از مقررات قانونی در کمیسیون بازرسی تبلیغات استان مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان در پایان یادآور شد: نمایندگان اعضای کمیسیون در مراسم قرعه کشی ترتیب پخش برنامه ها شرکت کرده و هجدهم بهمن ماه اعضای کمیسیون، از تولیدات برنامه‌ها بازرسی لازم را به عمل می آورند.

این جلسه با حضور استاندار، مدیرکل دادگستری، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان، رئیس هیأت نظارت و رئیس ستاد انتخابات استان برگزار شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =