۰ نفر
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷
ایلام،جایی برای گردشگری ماجراجویانه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گفت: استان ایلام قابلیت و ظرفیت لازم برای توسعه طبیعت‌گردی و گردشگری ماجراجویانه را دارد.

به گزارش ایسنا، «عبدالمالک شنبه‌زاده» در حاشیه برگزاری نخستین مسابقه ماشین‌های قدرتی غرب کشور در ایلام اظهار کرد: استان ایلام به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی زاگرس و برخورداری از جنگل‌های انبوه بلوط و همچنین وجود رودخانه‌های دایمی و فصلی فراوان، ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه طبیعت‌گردی و گردشگری ماجراجویانه دارد.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام از مناطق کمتر شناخته شده گردشگری کشور است، افزود: طبیعت بکر و منحصر بفرد آن دنیایی از هیجان را در مقابل چشمان گردشگران می‌گشاید و خاطره‌ای زیبا و فراموش نشدنی از سفر به این استان در ذهن آنها حک می‌کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با بیان اینکه نخستین مسابقه ماشین‌های قدرتی غرب کشور با استقبال کم‌نظیر مردم استان برگزار شد، اضافه کرد: علاقمندی مردم به اجرای برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، وظیفه مسئولان در توسعه و ایجاد فضاهای فرهنگی، تفریحی و گردشگری را دو چندان می‌کند.

شنبه‌زاده ادامه داد: این مسابقه با حضور شرکت‌کنندگان استان‌های ایلام، کرمانشاه، همدان، کردستان و لرستان در پیست طبیعی منطقه جنگی چغاسبز در دو بخش چهار سیلندر و شش سیلندر برگزار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از اعلام فراخوان این مسابقه، 230 دستگاه ماشین قدرتی از استان‌های غرب کشور برای حضور در این دوره از رقابت‌ها اعلام آمادگی کردند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =