۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳

ایلنا نوشت:برای رفع نگرانی ردّ صلاحیت‌ها شده هم خبرها حاکی از آن است که در بازنگری‌های شورای نگهبان، 25 درصد تأیید شده‌اند که در صورت صحت این خبر، شاهد انتخاباتی رقابتی در اسفند ماه خواهیم بود.

مهم‌ترین سخنان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اسلامی کار، شورای جوانان و اعضای انجمن اسلامی انشجویان پیروان خط امام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به این شرح است:

** مردمی که دهه‌ی فجر را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده‌اند و هر ساله با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر بعد مردمی نظام تأکید و آن را به جهانیان نشان می‌دهند، امسال نیز در آستانه برگزاری انتخابات هفتم اسفند، بیست و دوم بهمنی پرشور خلق خواهند کرد.

** برای رفع نگرانی ردّ صلاحیت‌ها شده هم خبرها حاکی از آن است که در بازنگری‌های شورای نگهبان، 25 درصد تأیید شده‌اند که در صورت صحت این خبر، شاهد انتخاباتی رقابتی در اسفند ماه خواهیم بود. اگر درصدی از رد صلاحیت‌ شده‌ها براساس اعتدال و حق‌بینی به عرصه انتخابات و رقابت بازگشته باشند، مردم با شوق و اشتیاق فراوان و از میان نامزدهای موجود، به افراد مورد تأیید خویش رأی می‌دهند و خواست آنان از دل‌ صندوق‌ها بیرون می‌آید.

** { در توضیح اینکه چرا جوان گریزی در پست‌های کلیدی کشور رو به افزایش است؟}  در ابتدای انقلاب اکثریت جوانان در انتخابات شرکت کرده و پیروز میدان رقابت بودند و پس از آن نیز تا چند دوره در پست‌های مدیریتی و سمت‌های انتخابی و انتصابی بر سر کار بودند و اگر در مقطعی و یا در مواردی شاهد جوان‌گریزی هستید، مطمئن باشید این سیاست نظام نیست، بلکه نتیجه تصمیم‌گیری‌های شخصی و سلیقه‌ای است.

** آگاهی و سواد روزافزون جوانان دیگر هیچ‌گونه انسداد و استبداد را تحمل نمی کند. ما هم علاقه‌مندیم که جوانان با انرژی و تحصیلکرده وارد میدان شده و امور کشور را به دست گیرند.

**خانم‌ها در انقلاب تجربه دسته‌جمعی داشتند و کم کم وارد صحنه شدند و امروز علیرغم اینکه زمینه برای حضور آنان مهیاست، اما فعالیت آنان مطلوب نیست و دلیل عمده‌اش به خودشان ارتباط پیدا می‌کند، چرا که در انتخابات به نامزدهای خانم رأی نمی‌دهند. ... جامعه‌ی امروز ایران مردمی فرهیخته، باسواد، آگاه و همچنین امیدوار به آینده از زنان و دختران تحصیلکرده‌ای است که در میادین مختلف پا به پای مردان رشد می‌کنند.

**دانشگاه آزاد اسلامی برای ملت ایران است و در دنیا کسی نیست که به عنوان مالک در این دانشگاه سهم داشته باشد و این همان است که تا همیشه در خدمت علم و دانش ایران و ایرانیان خواهد بود.

** به عزم و اراده مردم ایران و جوانان و به ویژه دانشجویانش ایمان داریم و می‌دانیم با دلسوزی تمام و براساس قانون در انتخابات شرکت می‌کنند و مسئولان مربوطه نیز با دیدن شوق و اشتیاق جامعه، زمینه‌ها را فراهم خواهند کرد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید هادی علوی IR ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    8 0
    سلام..جوانان را برای فقط سیاه لشکر نخواهید...عظیم ترین سرمایه کشور جوانان این مرز و بوم هستند.. پیروزی انقلاب اسلامی..هشت سال دفاع مقدس. و حضور در اکثر مراسمها در کشور..از وجود جوانان بوده و هست..باید به خواسته هایشان اهمیت داد. و ارزش قائل شد...
  • بی نام A1 ۰۶:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    2 14
    جفایی که رفسنجانی در حق معلمان کرد صدام در حق مردم عراق نکرد.
  • رضا GB ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
    4 3
    دست اقای هاشمی درد نکند اینقدر به فکر پیشرفت ورونق اقتصادی مملکت هستندما چطور باید از ایشان تشکر کنیم که اینهمه به فکر اشتغال وجوانان هستند؟
  • بی نام A1 ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
    3 7
    آقای هاشمی فقط به فکر جیب خودش و خانواده اش بوده وهست و داره شما را بازی میده. ایشان کارنامه ی سیاهی دارد. حناش دیگه رنگی ندارد. از میدان به در شده .
  • سید رسول IR ۰۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۰
    0 5
    سلام آقای هاشمی متاسفانه علی رغم سابقه انقلابی خوب پس از رحلت امام و خصوصا بعد از سال 84 خیلی تغییر کردن.کافیه به کتاب خاطرات ایشون مراجعه کنیم و ببینیم چقدر جملاتشون تغییر کرده حتی گاهی عکس شده.ایشون حرف های قشنگی و مردم پسند میزنن ولی در عرصه عمل واقعا جور دیگری رفتار میکنن برا مثال از بزرگترها بپرسین میگن بدترین دوره ریاست جمهوری دوره ریاست ایشون بوده. ان شاالله همیشه پشتیبان ولایت فقیه و نظام اسلامی باشیم تا عاقبت به خیر بشیم...