پلدختر به یک کانون دیگر نیازمند است / سه هزار نفر دانش آموز عضو کانون می باشند

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان گفت: شهرستان پلدختر به یک کانون پرورش فرهنگی کودکان و نوجوانان نیازمند است

به گزارش خبرنگارخبرآنلاین در پلدختر ، محمد جواد محمدی در همایش بزرگ کودک و نوجوان شهرستان پلدختر شهرستان پلدختراظهار داشت : از فرماندار پلدختر خواست تعداد کانون های این شهرستان به دو باب افزایش دهد و فضای بیش تری جهت کانون در اختیار این شهرستان قرار دهد .
وی افزود: تعداد دانش آموزان ابتدایی شهرستان پلدختر هشت هزار و 300 نفر هستند که از این تعداد تنها سه هزار نفرعضو کانون می باشند
مدیر کل کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان استان لرستان بیان کرد: :برای غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان شهرستان، هشت هزار جلد کتاب در کانون پلدختر وجود دارد .
وی عنوان کرد:در صورت تهیه فضا، برای این کار ، تامین تجهیزات کانون پرورش فرهنگی کودکان و نوجوانان شهرستان پلدختر از قبیل کتاب ، میز، صندلی و غیره به عهده خود کانون می باشد .
محمدی گفت: امیدواریم فعالیت های خوب فرهنگی و هنری این نهادها با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در راستای پرورش آینده سازان کشور و ایجاد محیطی سالم برای تعلیم و تربیت کودکان جامعه همچنان به خوبی ادامه داشته باشد .
حجت الاسلام محمد سوری امام جمعه پلدختر با تبریک دهه مبارک فجر به ملت ایران ،اظهار داشت : انقلاب ما انقلاب مکتبی است که امام خمینی (ره) در 12 بهمن سال 57 به ایران بازگشت و آن را به ثمر نشاند و حکومت جور و ستم دو هزار و 500 ساله را فرو ریخت و پایه های نظام جمهوری اسلامی را نهادینه کرد .
وی با بیان این که ولایت فقیه نحوه حکومت داری را در دوران تبعید بر اساس حکومت ولایی بنا نهاد افزود: در 12 بهمن دل ها به عشق امام به تپش افتاده بود و منتظر ورود امام بودند و امام نیز که دنبال موقعیتی برای بازگشت به ایران بود ، آمد و کاخ طاغوتیان را در هم شکست و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند .
امام جمعه پلدختر بیان کرد: دشمنان از شخصیت امام خمینی (ره) ترس و واهمه داشتند و زمانی که رضا خان به حوزه توهین کرد و همچنین کشف حجاب را برای مدرن شدن اعلام کرد امام مقابل این حرکت ایستاد .
در ادامه با اجرای نمایش های عروسکی ، شعر و طرح سوال از هشت کودک و نوجوان شهرستان پلدختر با اهدای هدایایی تجلیل شد .
در همایش بزرگ کودک و جوان شهرستان پلدختر که به مناسبت دهه فجر برگزار شد ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان، امام جمعه ، فرماندار پلدختر و جمعی از مسوولان محلی، کودکان و نوجوانان حضور داشتند

اسما اسماعیل پور

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =