۰ نفر
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
مرکز اتیسم«یکتا» خرم آباد افتتاح شد

در ایام ا... دهه مبارک فجر مرکز اتیسم خرم آباد با حضور قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران بهزیستی و نمایندگان دستگاههای عضو کمیته همیاری ستاد دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین لرستان ،مرکز اتیسم «یکتا» با حضور «ذبیح اله نادمی» قائم مقام و جمعی از معاونین و مدیران ستادی بهزیستی لرستان هم چنین نمایندگان دستگاههای عضو کمیته همیاری و تشکلهای مردمی ستاد دهه فجر به بهره برداری رسید.

مدیر روابط عمومی اداره کل بهزیستی در این خصوص گفت: این مرکز با هزینه 600 میلیون ریال و ظرفیت 30 نفر راه اندازی شده است و هم اکنون 19 کودک دارای اختلالات اتیسم در آن نگهداری می شود که این مرکز با 11 نفر مربی ، کار درمان و خدمه به این کودکان ارائه خدمت می کنند.

محمد جعفر نظری در ادامه افزود: اتیسم شامل اختلالات روحی و روانی است که ارتباط فرد با خانواده و جامعه را مختل می کند و در واقع به کودکان در "خود فرومانده "مشهور می باشندو این بیماری درمان قطعی ندارد اما با کاردرمانی و گفتار درمانی می توان در این کودکان تغییرات روبه بهبودی ایجاد کرد.

وی همچنین گفت سازمان بهزیستی برای نگهداری هر کودک اتیسمی مبلغ 3 میلیون و 600 هزار ریال یارانه پرداخت می نماید .

شایان ذکر است در این مراسم «فاطمه زهرا توکلی»معاون توانبخشی ، «حجت حق نظری »رییس بهزیستی خرم آبادو جمعی از مدیران وکارشناسان بهزیستی لرستان حضور داشتند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 507341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =